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Titlebook: Market Orientation in Food and Agriculture; Klaus G. Grunert,Hanne Hartvig Larsen,Allan Baadsg Book 1996 Kluwer Academic Publishers 1996 I

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樓主: fibrous-plaque
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發(fā)表于 2025-3-23 09:52:15 | 只看該作者
Klaus G. Grunert,Hanne Hartvig Larsen,Tage Koed Madsen,Allan Baadsgaardin zeigt, wie Mitarbeiter gerade in Krisenzeiten weiterhin bW?hrungs- und Wirtschaftssysteme wackeln, althergebrachte Strukturen scheitern und selbst gro?e, früher als ?sicher“ geltende Unternehmen schlie?en oder entlassen scharenweise ihre Mitarbeiter. Wie geht es weiter? Wie meistern Manager die H
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發(fā)表于 2025-3-23 14:45:39 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-23 22:06:09 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 00:53:56 | 只看該作者
in zeigt, wie Mitarbeiter gerade in Krisenzeiten weiterhin bW?hrungs- und Wirtschaftssysteme wackeln, althergebrachte Strukturen scheitern und selbst gro?e, früher als ?sicher“ geltende Unternehmen schlie?en oder entlassen scharenweise ihre Mitarbeiter. Wie geht es weiter? Wie meistern Manager die H
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發(fā)表于 2025-3-24 04:55:07 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 09:47:41 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 11:07:42 | 只看該作者
Case: The Generation of Market Intelligence in a Medium-Sized Food Company look at the way in which some of these methods were used in a Danish food company, and show which conclusions could be drawn on the basis of the intelligence generated (the case is described in more detail in Baadsgaard, Bisp, Bruns?, Grunert & Skytte, 1994).
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發(fā)表于 2025-3-24 16:47:10 | 只看該作者
A Framework for Understanding Market Responsiveness As we have seen, such knowledge can be based on intelligence about distributors (such as concentration, retailer strategies, retailer buying behaviour, etc.) and consumers (food related lifestyle, value perception, satisfaction, etc.). The concept of ‘intelligence’ implies that data are not only co
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發(fā)表于 2025-3-24 20:23:58 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 02:50:59 | 只看該作者
Developing Supplier and Customer Relations). Suppliers can be slaughterhouses, suppliers of ingredients, flavourings and aromatics, production equipment manufacturers, research institutions, farmers, fishermen, etc. Direct customers can be other food processing companies, intermediaries, wholesalers, caterers, retailers, etc. All of these e
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