找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Manual der fetalen Medizin; Mit Referenzwerten f K. T. M. Schneider,C. Kaisenberg,W. Holzgreve Book 1994 Springer-Verlag Berlin Heidelberg

[復(fù)制鏈接]
樓主: 分期
41#
發(fā)表于 2025-3-28 18:22:07 | 只看該作者
42#
發(fā)表于 2025-3-28 22:22:48 | 只看該作者
Fetale Erkrankungen mit chirurgischer Interventionsm?glichkeit Jahrzehnts entwickelt. Dabei spielten verbesserte Methoden der bildgebenden Verfahren und der fetalen überwachung, ein gereiftes Verst?ndnis der fetalen Physiologie und Pathophysiologie und die Entwicklung neuer geeigneter Operationstechniken eine entscheidende Rolle. Dies führte zur Ver?nderungen
43#
發(fā)表于 2025-3-29 00:26:04 | 只看該作者
Fetales Immunsystemeiligt, die für die Mutter fremd sind. Der Fetus wird aber von der Mutter nicht in einer Art und Weise abgesto?en, wie der mütterliche Organismus es mit Haut- oder Nierentransplantaten tun würde. Die Mechanismen, die den Feten und die Plazenta von Absto?ung bewahren, lassen sich in zwei Gruppen eint
44#
發(fā)表于 2025-3-29 05:21:21 | 只看該作者
45#
發(fā)表于 2025-3-29 10:06:37 | 只看該作者
46#
發(fā)表于 2025-3-29 12:59:12 | 只看該作者
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevefferent types of knowledge for teaching mathematics.IncludesThe purpose of this research is to identify the categories of South Korean elementary teachers’ knowledge for teaching mathematics. Emerging from the data collected and the subsequent analysis are five categories of South Korean elementary
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:17:44 | 只看該作者
fferent types of knowledge for teaching mathematics.IncludesThe purpose of this research is to identify the categories of South Korean elementary teachers’ knowledge for teaching mathematics. Emerging from the data collected and the subsequent analysis are five categories of South Korean elementary
48#
發(fā)表于 2025-3-29 22:31:05 | 只看該作者
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveit started with building a cognitive framework of the development of children’s thinking and carried this cognitive perspective into work with teachers (Carpenter, Fennema, & Franke, 1996). Over the years, some scholars have shifted toward a more situated perspective in working with teachers (Franke
49#
發(fā)表于 2025-3-30 03:32:10 | 只看該作者
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveit started with building a cognitive framework of the development of children’s thinking and carried this cognitive perspective into work with teachers (Carpenter, Fennema, & Franke, 1996). Over the years, some scholars have shifted toward a more situated perspective in working with teachers (Franke
50#
發(fā)表于 2025-3-30 05:36:13 | 只看該作者
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreven (Frankenstein, 1995; Gutstein, 2006). One way to support mathematics teachers in developing mathematics pedagogies for social justice may be to use lesson study, a powerful form of professional development in Japan that is increasingly used in the United States (Lewis & Tsuchida, 1998), to engage
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-11 05:52
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
太保市| 北京市| 平山县| 甘孜县| 绥芬河市| 新巴尔虎右旗| 葵青区| 石首市| 邳州市| 武功县| 冕宁县| 松阳县| 天峨县| 洛隆县| 乡宁县| 隆安县| 甘孜县| 平凉市| 定边县| 丹巴县| 崇州市| 苍溪县| 武宁县| 正阳县| 周宁县| 吉安市| 高淳县| 青铜峡市| 甘德县| 阳春市| 宜春市| 城市| 乌拉特中旗| 太仆寺旗| 高雄县| 江山市| 奎屯市| 淳安县| 宜良县| 大丰市| 莲花县|