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Titlebook: Management-Technologien; Konvergenz von Knowl Gerhard Versteegen Book 2002 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2002 Content Management.Conten

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:07:16 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Management-Technologien
副標(biāo)題Konvergenz von Knowl
編輯Gerhard Versteegen
視頻videohttp://file.papertrans.cn/623/622813/622813.mp4
概述Erste Darstellung mit Konvergenz verschiedener Management-Technologien.Praxisorientiert und in den Berufsalltag umsetzbar.Sammlung effektiver Methoden und Tools.Includes supplementary material:
叢書(shū)名稱Xpert.press
圖書(shū)封面Titlebook: Management-Technologien; Konvergenz von Knowl Gerhard Versteegen Book 2002 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2002 Content Management.Conten
描述Die IT-Branche hat sich über die letzten Jahre hinweg wiederholt nach dem gleichen Muster entwickelt: Es gab eine neue Technologie - diese wurde akzeptiert oder verworfen - und anschlie?end verschmolz ein Teil der neuen Methoden mit etablierten Technologien. Dabei sind ?u?erst effektive Management-Technologien entstanden. Das Buch stellt diese Technologien praxisbezogen dar und beschreibt deren Zusammenwachsen zu einer effizienten Sammlung breit anwendbarer Management-Tools.
出版日期Book 2002
關(guān)鍵詞Content Management; Contentmanagement; Dokumentenmanagement; E-Commerce; Knowledgemanagement; Management;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-642-56236-5
isbn_softcover978-3-642-62694-4
isbn_ebook978-3-642-56236-5Series ISSN 1439-5428 Series E-ISSN 2522-0667
issn_series 1439-5428
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 2002
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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:15:24 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:29:24 | 只看該作者
Gerhard Versteegend negative valence results in an affective state, which motivates the human to decide in favour of AI delegation; an opposite emotional state of high arousal and positive valence yields a low incentive to apply AI services. The implications of the present research provide novel reasons for the prese
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:13:42 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 08:47:06 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:32:21 | 只看該作者
w the distribution of the organizations’ paths for success. Many innovative products followed a path that implied costly reformulations of different kinds. As such, it will be very important that organizations try to be more market oriented, enhancing their processes to collect, disseminate and anal
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:55:08 | 只看該作者
Gerhard Versteegennsure the highest RoI for marketing and sales automation. A special focus will be placed on the dovetailing of marketing and sales and the management of the customer journey as well as the improvement of the customer experience..978-3-031-20042-7978-3-031-20040-3Series ISSN 2192-8096 Series E-ISSN 2192-810X
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:50:11 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:19:22 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:10:11 | 只看該作者
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