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Titlebook: Management-Konzepte von A–Z; Bew?hrte Strategien Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuber Book 2003 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. G

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樓主: 無限
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發(fā)表于 2025-3-26 21:04:19 | 只看該作者
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberon that actual adopters tend to be better educated. Analysis of psychographic and behavioral features reveals that adopters tend to perceive consumer effectiveness to be higher, tend to estimate lower prices for green electricity tariffs, are willing to pay significantly more for other eco-friendly
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發(fā)表于 2025-3-27 04:01:56 | 只看該作者
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberusers with the opportunity to overcome these hurdles and use renewables in their energy supply. As a general rule, it is the customer who decides whether renewables will be used in the context of a contracting solution by stipulating the requirements it has in its utility solution. Furthermore, lawm
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發(fā)表于 2025-3-27 08:05:10 | 只看該作者
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhubertainly adopt the internet as an important tool in its armoury of research techniques. One of the biggest spurs is solving the problems will be the need for truly global research techniques to meet the requirements of global marketing. The internet, like the telephone, has the facility to globalise d
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發(fā)表于 2025-3-27 12:51:01 | 只看該作者
uch der Marketing-Effizienz werden ausführlich beschrieben..Best Practice-Beispiele veranschaulichen die Anwendung der vorgestellten Konzepte und ausgew?hlten Instrumente zur Steuerung der Marketingeffizienz und -effektivit?t in Unternehmen.."Marketin978-3-409-12728-8978-3-8349-0664-9
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發(fā)表于 2025-3-27 14:33:52 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-27 18:30:06 | 只看該作者
nformieren wollen und.-die für Ihre t?gliche Praxis konkrete Handlungsanweisungen und L?sungen suchen...Die Autoren Wolfgang Kappeller und Regina Mittenhuber sind erfahrene Wirtschaftsredakteure und auf das Gebiet Unternehmensführung spezialisiert. .978-3-322-84487-3978-3-322-84486-6
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