找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: MDCT Anatomy - Body; Luigia Romano (Director of Diagnostic Imaging Depa Book 2011 Springer-Verlag Milan 2011 Multiplanar CT anatomy of the

[復(fù)制鏈接]
樓主: children
11#
發(fā)表于 2025-3-23 13:39:09 | 只看該作者
Giovanna Russo,Cesare Giglios.The key idea embodied in the book is that learning through touring is haptic –the learner is a physical, cognitive and emotional participant in the process.It also develops the concept that tours, rather than being finished products, are designed to evolve through user participation and over time.
12#
發(fā)表于 2025-3-23 14:20:10 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 21:45:09 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-23 22:55:03 | 只看該作者
Francesco Varchetta,Natale Minervino,Mariano Scaglioneing-by-doing.’ Die Beschr?nkung auf nur einen akkumulierbaren Faktor hat den Vorteil, da? die Mechanismen der Faktorakkumulation sowie der Steuerung der Akkumulation für den Faktor Erfahrung in m?glichst simpler Form ohne Wechselwirkungen mit anderen akkumulierbaren Faktoren herausgearbeitet werden
15#
發(fā)表于 2025-3-24 05:56:44 | 只看該作者
Silvana Nicotra,Gennaro Barbatoing-by-doing.’ Die Beschr?nkung auf nur einen akkumulierbaren Faktor hat den Vorteil, da? die Mechanismen der Faktorakkumulation sowie der Steuerung der Akkumulation für den Faktor Erfahrung in m?glichst simpler Form ohne Wechselwirkungen mit anderen akkumulierbaren Faktoren herausgearbeitet werden
16#
發(fā)表于 2025-3-24 08:33:04 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 12:51:56 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 15:05:22 | 只看該作者
Luigia Romano,Massimo Silva,Ciro Acampora — acting out the learning — can be done in a laboratory setting, in a classroom using a case study as stimulus, or out in the “field” — under actual living and working conditions. The instructor may not have a choice always in terms of the location. Some types of questions and areas of learning cal
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:31:13 | 只看該作者
Daniela Vecchione,Gennaro Barbatothe learning that people experience. First, I describe different ways that designers have historically assumed they were primarily responsible for students’ learning. Second, I discuss how similar issues are still a concern even with recent evolutions in the field toward human-centered design practi
20#
發(fā)表于 2025-3-25 02:21:07 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 09:22
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
永丰县| 巴马| 承德县| 定西市| 新源县| 黎城县| 华亭县| 深泽县| 德化县| 涿鹿县| 蒲江县| 徐闻县| 利川市| 茌平县| 遵化市| 南阳市| 南昌市| 望都县| 卓尼县| 陈巴尔虎旗| 若羌县| 衡水市| 临桂县| 馆陶县| 中方县| 宕昌县| 昭苏县| 象山县| 斗六市| 勃利县| 漾濞| 沅陵县| 惠州市| 漳浦县| 奉贤区| 渑池县| 扶风县| 冷水江市| 余姚市| 商南县| 卢龙县|