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Titlebook: Living Systems; Innovative Materials Liat Margolis,Alexander Robinson Book 2007Latest edition Birkh?user Basel 2007 Landscape architecture.

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樓主: clannish
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發(fā)表于 2025-3-23 13:10:08 | 只看該作者
Groomingm the dynamism of the medium. However, it is this inherent dynamism of the medium, its insistent temporality, that makes the potential relationship of a project and its grooming one of the most interesting and largely overlooked relationships.
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發(fā)表于 2025-3-23 17:13:21 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-23 18:37:54 | 只看該作者
Translatetegrated into our everyday environments. Satellite transmission, photo documentation, fiber optics, and smart technologies are commonly inserted into daily consumer products including wearables, architecture, and transportation. In a similar vein, landscape architecture has been engaged in site and
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發(fā)表于 2025-3-23 23:53:55 | 只看該作者
Volatiletary, daily, and seasonal cycles of ephemeral forces such as wind, rain, fog, clouds, light, sound, and temperature animate the landscape with a vast array of experiential conditions. These atmospheric phenomena define our immersed experience of a site; yet do so without occupying architectonic spac
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發(fā)表于 2025-3-24 03:40:57 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 09:31:05 | 只看該作者
ionellen Ausgestaltung.Includes supplementary material: .Die starke Verbreitung von Bonusprogrammen hat zu einer nahezu inflation?ren Verwendung solcher Ma?nahmen der Kundenbindung geführt. Ein blo?es Rabattheft reicht zur erfolgreichen Kundenbindung l?ngst nicht mehr aus. Effektive Bonusprogramme s
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發(fā)表于 2025-3-24 11:20:32 | 只看該作者
taktpunkten einhergeht (vgl. Bruhn 2009a, S. 113; Büttgen 2006, S. 15 f.; Corsten 1989, S. 24; Flie? 2006, S. 82; M?ller 2004, S. 21; Nerdinger 1994, S. 64; Stauss 2000a, S. 324), begrifflich und hinsichtlich ihrer koordinierenden Wirkungsweise in Gesch?ftsbeziehungen diskutiert. Anfangs wurde Kunde
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發(fā)表于 2025-3-24 15:37:31 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 19:59:17 | 只看該作者
t zu bestehen. Der Fokus richtet sich zun?chst auf allgemeine K?ufer- und Dienstleistungstrends und dann um die im Finanzdienstleistungsmarkt im Speziellen. Anschlie?end werden die Anforderungen des Kunden, des Mitarbeiter und des Unternehmens selbst beleuchtet. Der Schwerpunkt liegt dabei auf den A
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發(fā)表于 2025-3-25 01:44:50 | 只看該作者
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