找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Lehrende im Blick; Empirische Lehrerfor Christoph Br?uer,Dorothee Wieser Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Deutschdidaktik.Kompe

[復(fù)制鏈接]
查看: 38578|回復(fù): 58
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:39:12 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Lehrende im Blick
副標(biāo)題Empirische Lehrerfor
編輯Christoph Br?uer,Dorothee Wieser
視頻videohttp://file.papertrans.cn/585/584454/584454.mp4
概述Sozialwissenschaftliche Studie.Includes supplementary material:
圖書封面Titlebook: Lehrende im Blick; Empirische Lehrerfor Christoph Br?uer,Dorothee Wieser Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Deutschdidaktik.Kompe
描述Der vorliegende Band versammelt aktuelle empirische Arbeiten zur Lehrerforschung in der Deutschdidaktik. Die Beitr?ge untersuchen Einstellungen, Kompetenzen und Praktiken von Deutschlehrenden. Zum einen wird das Spektrum der deutschdidaktischen Unterrichts- und Lehrerforschung gezeigt, zum anderen soll die Reflexion weiterer dringlicher Forschungsfragen angeregt werden: Wo lassen sich Spezifika einer deutschdidaktischen Lehrerforschung ausmachen und an welchen Punkten sind Konzepte der erziehungswissenschaftlichen Professionsforschung oder auch Ans?tze anderer Fachdidaktiken anschlussf?hig? Welche Konsequenzen hat dies für die Erhebungs- und Auswertungsverfahren?
出版日期Book 2015
關(guān)鍵詞Deutschdidaktik; Kompetenzen; Lehrerbildung; Lehrerforschung; Unterrichtsforschung; Wissen; learning and i
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-09734-9
isbn_softcover978-3-658-09733-2
isbn_ebook978-3-658-09734-9
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2015
The information of publication is updating

書目名稱Lehrende im Blick影響因子(影響力)




書目名稱Lehrende im Blick影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Lehrende im Blick網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Lehrende im Blick網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Lehrende im Blick被引頻次




書目名稱Lehrende im Blick被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Lehrende im Blick年度引用




書目名稱Lehrende im Blick年度引用學(xué)科排名




書目名稱Lehrende im Blick讀者反饋




書目名稱Lehrende im Blick讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:16:38 | 只看該作者
Dorothee Wieserd to manage in the classical way. An individual who possesses expertise in a certain field might take his knowledge with him by leaving the company. Likewise, an organization can acquire new knowledge and therefore increase the organization’s potential by employing new workers or engaging in project
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:32:09 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:36:12 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:36:17 | 只看該作者
Daniel Scherfd to manage in the classical way. An individual who possesses expertise in a certain field might take his knowledge with him by leaving the company. Likewise, an organization can acquire new knowledge and therefore increase the organization’s potential by employing new workers or engaging in project
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:40:45 | 只看該作者
Frederike Schmidt M. Ed.and general construction, however, were left with fewer incentives to innovate, due to little threat from foreign competitors. And these are the industries that have struggled with sudden globalization and deregulation in recent years. Following the burst of the so-called ‘bubble economy’ in the ear
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:51:59 | 只看該作者
Holger Zimmermannl background for such executions. Therefore, this aims to show an approach toward the general trends and tools for biological diagnostics in industrial settings and capacities and emphasizes the capabilities and reliability states of smart diagnostics. This implementation was done by comparing and a
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:38:47 | 只看該作者
mplished through the analysis of illustrative case studies, descriptive methodologies and structured insights that are provided through the different considered techniques.978-3-031-29777-9978-3-031-29775-5Series ISSN 2522-8595 Series E-ISSN 2522-8609
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:47:30 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:39:10 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 18:17
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
临武县| 永寿县| 剑阁县| 库伦旗| 故城县| 柘城县| 平利县| 土默特左旗| 富宁县| 区。| 马山县| 双峰县| 措美县| 南丹县| 潜江市| 明溪县| 镇坪县| 监利县| 绥宁县| 新乡县| 茌平县| 邵武市| 定日县| 华安县| 甘泉县| 金溪县| 伊吾县| 安阳市| 沾益县| 天长市| 横山县| 南投市| 巴林右旗| 两当县| 故城县| 邯郸市| 建始县| 安吉县| 怀宁县| 大石桥市| 宣城市|