找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Leer ACT!; Vaardigheden voor th Jason B. Luoma,Steven C. Hayes,Robyn D. Walser Book Jan 2009Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[復(fù)制鏈接]
查看: 6480|回復(fù): 47
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:20:17 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Leer ACT!
副標(biāo)題Vaardigheden voor th
編輯Jason B. Luoma,Steven C. Hayes,Robyn D. Walser
視頻videohttp://file.papertrans.cn/584/583650/583650.mp4
概述Verbreed uw begrip in ACT.Gaat verder dan de basiskennis.Met veel praktische tips.Met online extra aanvullend materiaal.
圖書封面Titlebook: Leer ACT!; Vaardigheden voor th Jason B. Luoma,Steven C. Hayes,Robyn D. Walser Book Jan 2009Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008
描述.Werk- en oefenboek voor gedragstherapeuten.met online extra aanvullend materiaal.Acceptance and Commitment Therapy - ACT - is een gedragstherapeutische behandelvorm die probeert een antwoord te vinden op menselijk lijden. Pati?nten wordt geleerd niet langer te vechten tegen emoties en gevoelens waarvan je niet kúnt winnen; tijd en energie worden vooral ge?nvesteerd in wat werkelijk van belang is voor de pati?nt: zijn eigen waarden. ACT maakt hierbij gebruik van technieken en inzichten uit andere therapiestromingen die een wetenschappelijke onderbouwing hebben gekregen..Ervaring is absoluut noodzakelijk bij het toepassen van ACT. Leer ACT! is primair een werkboek, dat gericht is op vaardigheden en praktijksituaties. Extra aanvullend materiaal is online beschikbaar en laat onder meer rollenspellen over voorbeelden van kerncompetenties zien..
出版日期Book Jan 2009Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-9256-8
isbn_softcover978-90-313-5327-9
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2008
The information of publication is updating

書目名稱Leer ACT!影響因子(影響力)




書目名稱Leer ACT!影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Leer ACT!網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Leer ACT!網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Leer ACT!被引頻次




書目名稱Leer ACT!被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Leer ACT!年度引用




書目名稱Leer ACT!年度引用學(xué)科排名




書目名稱Leer ACT!讀者反饋




書目名稱Leer ACT!讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:14:06 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:47:13 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:52:24 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 08:42:53 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:01:44 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:01:51 | 只看該作者
De opstelling van de ACT-therapeut: ACT geven met ACT, therapeuten te trainen in het opbouwen van effectieve allianties tot dusver over het algemeen tot onbeduidende verbeteringen geleid (Crits-Christoph et al., 2006). Met andere woorden: . dat de therapeutische relatie belangrijk is zegt nog niet . we een goede therapeutische relatie ..
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:54:58 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:14:33 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:04:39 | 只看該作者
Book Jan 2009Latest editionodzakelijk bij het toepassen van ACT. Leer ACT! is primair een werkboek, dat gericht is op vaardigheden en praktijksituaties. Extra aanvullend materiaal is online beschikbaar en laat onder meer rollenspellen over voorbeelden van kerncompetenties zien..
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 01:31
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
潜江市| 岚皋县| 柏乡县| 诏安县| 扎赉特旗| 周至县| 洮南市| 江陵县| 无极县| 博兴县| 新平| 遵化市| 吉隆县| 余庆县| 富顺县| 甘洛县| 桂阳县| 徐州市| 章丘市| 武平县| 彰武县| 灵武市| 汝城县| 根河市| 株洲市| 专栏| 宜都市| 昭苏县| 通榆县| 江口县| 大城县| 博兴县| 宁陕县| 唐海县| 庆安县| 博爱县| 渝北区| 仁寿县| 通渭县| 晋中市| 如皋市|