找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Lebensgeschichte und Marginalisierung; Hermeneutische Fallr Eberhard N?lke Book 1994 Springer Fachmedien Wiesbaden 1994 Arbeit.Jugendliche.

[復制鏈接]
樓主: tricuspid-valve
11#
發(fā)表于 2025-3-23 09:46:24 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:37:44 | 只看該作者
Empirischer Teil,Im folgenden Teil der Arbeit werden vier Einzelfallstudien vorgestellt. Die beiden ersten Fallstudien (David und Sabine) folgen den zuvor dargestellten Verfahrensschritten einer detaillierten, sequentiellen Textinterpretation des biographisch-narrativen Interviews.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 20:04:08 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:39:44 | 只看該作者
Overview: 978-3-8244-4152-5978-3-663-14595-0
15#
發(fā)表于 2025-3-24 02:35:48 | 只看該作者
Einleitung,e Muster der Lebensführung erschwert und den einzelnen ein hohes Ma? an selbst zu verantwortender biographischer Planung auferlegt. Die Notwendigkeit, in selbstreflexiver Vergegenw?rtigung die biographischen Entwürfe ins Verh?ltnis zu den institutionellen M?glichkeiten zu setzen, stellt eine zentral
16#
發(fā)表于 2025-3-24 07:45:25 | 只看該作者
rns they learned about in the classroom while using an inquiry-based immersive virtual environment, EcoMUVE. We designed an AR supported field trip with three different treatments: (1) a ‘visual’ treatment in which students were prompted to consider content or perspectives from EcoMUVE using videos
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:20:06 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 17:44:35 | 只看該作者
Eberhard N?lke logic behind a virtual reality setup for the separate institutions, how they assisted with the narrative as well as if an immersive digital environment provided a more profound response in users. Our aim is to communicate approaches, methodologies and content used to overcome the challenge of prese
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:57:17 | 只看該作者
Eberhard N?lker here developed an Adaptive Hypermedia Driven Serious Game (AHDSG) based around Pask’s Holist-Serialist dimension of cognitive style. A prototype AHDSG was designed and developed to teach students about Sutton Hoo and archaeological methods. Sixty-six secondary school students participated in this
20#
發(fā)表于 2025-3-25 02:39:05 | 只看該作者
Eberhard N?lke logic behind a virtual reality setup for the separate institutions, how they assisted with the narrative as well as if an immersive digital environment provided a more profound response in users. Our aim is to communicate approaches, methodologies and content used to overcome the challenge of prese
 關于派博傳思  派博傳思旗下網站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網 吾愛論文網 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 21:52
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
开阳县| 崇仁县| 望江县| 东至县| 通渭县| 百色市| 托克托县| 石嘴山市| 淮安市| 瑞安市| 讷河市| 枞阳县| 鸡东县| 抚顺市| 凌海市| 贵德县| 黔江区| 兴文县| 绵竹市| 雷州市| 西丰县| 科尔| 汝城县| 宁国市| 水城县| 三都| 旺苍县| 图木舒克市| 扶绥县| 潢川县| 镇赉县| 宁南县| 依兰县| 揭西县| 新晃| 城固县| 嘉义市| 孟村| 乌兰察布市| 雅江县| 饶河县|