找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology; Kin Kheong Mah,Hwee Ming Cheng Book 2015 The Author(s) 2015 Mec

[復(fù)制鏈接]
查看: 53752|回復(fù): 39
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:09:28 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology
編輯Kin Kheong Mah,Hwee Ming Cheng
視頻videohttp://file.papertrans.cn/583/582912/582912.mp4
概述Creative methodologies to teach Respiratory Physiology.Combination of basic knowledge and clinically orientated scenarios.Looking at the big picture in Respiratory Physiology.Includes supplementary ma
叢書名稱SpringerBriefs in Physiology
圖書封面Titlebook: Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology;  Kin Kheong Mah,Hwee Ming Cheng Book 2015 The Author(s) 2015 Mec
描述This volume synthesizes pathways in respiratory mechanics and the dynamics of air-blood and blood-cellular gas exchange for students and teachers in respiratory physiology. The authors strive to make physiology fun to learn. This aspect of knowledge acquisition is reflected in the way topics are approached, for example by using playing cards in what is coined ‘Respi-CARDology’. The first section of this book reviews the framework and foundations of basic respiratory physiology. Since this book was not written to be a comprehensive physiology text, the authors have focused on leading students to appreciate and understand integrative principles and homeostatic mechanisms in lung function. The second section of this book mainly deals with the clinical application of fundamental knowledge of respiratory physiology.
出版日期Book 2015
關(guān)鍵詞Mechanics of Respiration; Pulmonary Physiology; Regulation of Respiration; Respiratory Physiology; Teach
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-20526-7
isbn_softcover978-3-319-20525-0
isbn_ebook978-3-319-20526-7Series ISSN 2192-9866 Series E-ISSN 2192-9874
issn_series 2192-9866
copyrightThe Author(s) 2015
The information of publication is updating

書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology影響因子(影響力)




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology被引頻次




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology年度引用




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology年度引用學(xué)科排名




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology讀者反饋




書目名稱Learning and Teaching Tools for Basic and Clinical Respiratory Physiology讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:47:13 | 只看該作者
Mechanics of Respirationn of this book. Numerous scenarios requiring calculations are prepared in this chapter. It is hoped that if the reader are able to work them out conscientiously, the reader would have a deeper understanding of the mechanics of respiration.
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:55:57 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:36:58 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:57:24 | 只看該作者
ng einer IT-Strategie für produzierende Unternehmen mit der M?glichkeit der praktischen Umsetzung anhand von vorgefertigten Arbeitsbl?ttern. Dabei betrachtet es alle für eine IT-Strategie relevanten Themenkomplexe, von der Ableitung der IT-Strategie aus der Unternehmensstrategie bis zur Erstellung d
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:52:35 | 只看該作者
Kin Kheong Mah,Hwee Ming Chengng einer IT-Strategie für produzierende Unternehmen mit der M?glichkeit der praktischen Umsetzung anhand von vorgefertigten Arbeitsbl?ttern. Dabei betrachtet es alle für eine IT-Strategie relevanten Themenkomplexe, von der Ableitung der IT-Strategie aus der Unternehmensstrategie bis zur Erstellung d
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:32:04 | 只看該作者
Kin Kheong Mah,Hwee Ming Chengng einer IT-Strategie für produzierende Unternehmen mit der M?glichkeit der praktischen Umsetzung anhand von vorgefertigten Arbeitsbl?ttern. Dabei betrachtet es alle für eine IT-Strategie relevanten Themenkomplexe, von der Ableitung der IT-Strategie aus der Unternehmensstrategie bis zur Erstellung d
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:36:34 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 01:57:49 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:21:39 | 只看該作者
erfolgreich wie die Privatwirtschaft. Die richtige Nutzung des IT-Potenzial- eine aus Gesamtsicht, strategisch undprozessorientiert eingesetzte Informationstechnik - würde Staat und Verwaltung auf dem Weg zum "Modernen Staat" und zur "Modernen Verwaltung" einen gro?en Schritt vorw?rts bringen. Wie
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-4 21:27
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
镇康县| 习水县| 凤山市| 吴桥县| 宁蒗| 慈利县| 南通市| 康平县| 博乐市| 兰坪| 洮南市| 诸城市| 鄱阳县| 广饶县| 新乡市| 贺州市| 四会市| 田阳县| 电白县| 剑阁县| 普定县| 万载县| 德江县| 望城县| 上思县| 高淳县| 兴化市| 绥芬河市| 泰宁县| 奎屯市| 延吉市| 包头市| 大足县| 四平市| 凤翔县| 四子王旗| 疏勒县| 岢岚县| 南康市| 博爱县| 汝阳县|