找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Language Development in Diverse Settings; Interdisziplin?re Er Hanne Brandt,Marion Krause,Irina Usanova Book 2022 Der/die Herausgeber bzw.

[復制鏈接]
樓主: HBA1C
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:31:11 | 只看該作者
,Die Messung der Schreibf?higkeit in MEZ: Messinvarianz verschiedener Schreibimpulse der ?MEZ-Schrein. Hierzu wird der Grad der Messinvarianz des zugrunde liegenden Messmodells zwischen den Impulsen ermittelt. Im Ergebnis steht, dass das theoretische Konstrukt in allen Impulsversionen in strukturell vergleichbarer Weise und (mit Einschr?nkungen) auch auf derselben Skala gemessen wird. Allerdings s
32#
發(fā)表于 2025-3-27 05:03:21 | 只看該作者
,Diagnostics of Reading Speed, Reading Comprehension, and Reading Accuracy Using the LGVT 5–12+, study. In the second part, we report on the concrete approach used to develop the construction of the Russian and Turkish versions of the test. Further, we report the first results of the comparability of methods and texts used across different languages. Preliminary analyses show that the tests us
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:32:54 | 只看該作者
,Language Demands of the Labour Market: A Predictor of Students’ Investments into Multilingual Skillg questionnaire data and language test results from the third wave of the study “Multilingual development: A longitudinal perspective” (MEZ), we investigate (1) how mono- and multilingual secondary school students perceive the labour market value of multilingual skills with respect to the realizatio
34#
發(fā)表于 2025-3-27 13:09:58 | 只看該作者
35#
發(fā)表于 2025-3-27 15:47:31 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 19:06:10 | 只看該作者
Marion Krause,Tetyana Dittmershschlagewerk dienen..Das Handbuch basiert auf der 3. Auflage des Buches ??Ern?hrungsst?rungen bei Kulturpflanzen“ von Werner Bergmann (1993) sowie den Ergebnissen langj?hriger Versuchs- und Untersuchungst?tigke
37#
發(fā)表于 2025-3-28 00:48:59 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 03:31:57 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-658-35650-7Bildungsforschung; Mehrsprachigkeitsforschung; Mehrsprachigkeitsentwicklung; Herkunftssprachen; Fremdspr
39#
發(fā)表于 2025-3-28 10:10:02 | 只看該作者
40#
發(fā)表于 2025-3-28 12:12:16 | 只看該作者
Language Development in Diverse Settings978-3-658-35650-7Series ISSN 2512-0778 Series E-ISSN 2512-0786
 關于派博傳思  派博傳思旗下網站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網 吾愛論文網 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 21:22
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
荔浦县| 山东| 青冈县| 岗巴县| 阜城县| 高州市| 济宁市| 康马县| 安化县| 建瓯市| 中方县| 合水县| 宝应县| 廉江市| 红河县| 巫山县| 罗田县| 连江县| 翁牛特旗| 齐齐哈尔市| 陇南市| 开江县| 大邑县| 平江县| 南京市| 广饶县| 霍邱县| 博野县| 剑川县| 广汉市| 桦甸市| 大渡口区| 驻马店市| 卫辉市| 玉树县| 澜沧| 无为县| 东方市| 霸州市| 同江市| 通许县|