找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Landmarking and Segmentation of 3D CT Images; Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boa Book 2009 Springer Nature Switzerland AG

[復制鏈接]
查看: 11485|回復: 41
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:53:48 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images
編輯Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boa
視頻videohttp://file.papertrans.cn/581/580647/580647.mp4
叢書名稱Synthesis Lectures on Biomedical Engineering
圖書封面Titlebook: Landmarking and Segmentation of 3D CT Images;  Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boa Book 2009 Springer Nature Switzerland AG
描述Segmentation and landmarking of computed tomographic (CT) images of pediatric patients are important and useful in computer-aided diagnosis (CAD), treatment planning, and objective analysis of normal as well as pathological regions. Identification and segmentation of organs and tissues in the presence of tumors are difficult. Automatic segmentation of the primary tumor mass in neuroblastoma could facilitate reproducible and objective analysis of the tumor‘s tissue composition, shape, and size. However, due to the heterogeneous tissue composition of the neuroblastic tumor, ranging from low-attenuation necrosis to high-attenuation calcification, segmentation of the tumor mass is a challenging problem. In this context, methods are described in this book for identification and segmentation of several abdominal and thoracic landmarks to assist in the segmentation of neuroblastic tumors in pediatric CT images. Methods to identify and segment automatically the peripheral artifacts and tissues, the rib structure, the vertebral column, the spinal canal, the diaphragm, and the pelvic surface are described. Techniques are also presented to evaluate quantitatively the results of segmentation o
出版日期Book 2009
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-01635-6
isbn_softcover978-3-031-00507-7
isbn_ebook978-3-031-01635-6Series ISSN 1930-0328 Series E-ISSN 1930-0336
issn_series 1930-0328
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2009
The information of publication is updating

書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images影響因子(影響力)




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images網(wǎng)絡公開度




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images網(wǎng)絡公開度學科排名




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images被引頻次




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images被引頻次學科排名




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images年度引用




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images年度引用學科排名




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images讀者反饋




書目名稱Landmarking and Segmentation of 3D CT Images讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:43:39 | 只看該作者
ie in ein und demselben OECDBericht: ?Bei Betrachtung der Ausgaben pro Schüler/Studierenden liegt Deutschland mit 7.900 US Dollar . dem OECD-Durchschnitt von 7.800 US-Dollar und dem EU-19- Durchschnitt von 7.600 US-Dollar.“ Was auf den ersten Blick vielleicht wie eine Verwechslung aussehen mag, ist
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:37:32 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:07:10 | 只看該作者
Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boage reale ?konomisierung von Bildung. Woher kommt die Ablehnung der ?konomie in der Bildung? Als Hauptgrund für die Ablehnung ?konomischer Denk- und Handlungsweisen im Bildungsbereich wird meist die in Deutschland starke Tradition des humanistischen Bildungsideals angeführt. Es gibt jedoch noch mindes
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:25:52 | 只看該作者
Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. BoagP?dagogik zur wirtschaftlichen Basis der Arbeit von Bildungsinstitutionen namhaft zu machen sind und wie sich auch heute noch wirtschaftsskeptische Ressentiments im erziehungswissenschaftlichen Diskurs artikulieren, soll in diesem Beitrag er?rtert werden. Schlie?lich soll aber auch ein Ausblick auf
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:51:25 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:34:30 | 只看該作者
Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boagnem einheitlichen nationalen Curriculum, gehen dabei so weit, dass sie Ergebnisse nationaler Schulleistungstests zu einem Ranking von Schulen benutzen und diese Rangliste ver?ffentlichen, sei es im World Wide Web — wie das ?Department for Education and Employment“ in Gro?britannien (www.dfee.gov.uk)
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:04:17 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 01:52:44 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:50:33 | 只看該作者
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-10 17:24
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
桐庐县| 合阳县| 无棣县| 辽宁省| 金坛市| 北海市| 福建省| 云霄县| 蛟河市| 西平县| 林州市| 仁怀市| 彭州市| 平塘县| 西和县| 靖远县| 泸西县| 平度市| 建平县| 武清区| 张掖市| 利辛县| 西贡区| 丰城市| 读书| 常州市| 兴文县| 土默特右旗| 保亭| 湖口县| 察雅县| 盐池县| 阿瓦提县| 张家口市| 淮安市| 洪江市| 溆浦县| 资溪县| 来安县| 弋阳县| 龙井市|