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Titlebook: Kooperative Absatzplanung; Einführungsstrategie Patric Draenert Book 2001 Springer Fachmedien Wiesbaden 2001 Absatz.Absatzplanung.Absatzpro

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:39:24 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Kooperative Absatzplanung
副標(biāo)題Einführungsstrategie
編輯Patric Draenert
視頻videohttp://file.papertrans.cn/546/545829/545829.mp4
叢書名稱Gabler Edition Wissenschaft
圖書封面Titlebook: Kooperative Absatzplanung; Einführungsstrategie Patric Draenert Book 2001 Springer Fachmedien Wiesbaden 2001 Absatz.Absatzplanung.Absatzpro
描述Moderne Management- und Kooperationskonzepte in der Konsumgüterbranche, z.B. Efficient Consumer Response (ECR), Supply Chain Management (SCM) und Collaborative Planning Forecasting and Replenishment (CPFR), erfordern eine integrierte, unternehmensübergreifende Prozessgestaltung. Besonders im Bereich der Absatzplanung k?nnen Hersteller- und Handelsunternehmen durch Informations- und Prozesskooperationen bedeutende Einsparungs- und Verbesserungspotenziale erschlie?en...Patric Draenert zeigt technische und organisatorische Rahmenbedingungen der kooperativen Absatzplanung auf, die die Planungs-, Prognose- und Nachbevorratungsprozesse durch Nutzung aller Ressourcen gemeinsam und partnerschaftlich steuern soll. Im Vordergrund steht dabei der Prognosedatenaustausch, welcher die vorhandenen L?sungsans?tze st?rker als bisher in einem Gesamtansatz integriert. Der Autor analysiert und bewertet Verfahren des Prognosedatenaustauschs, verifiziert m?gliche Potenziale und entwickelt eine Einführungsstrategie..
出版日期Book 2001
關(guān)鍵詞Absatz; Absatzplanung; Absatzprognose; Absatzprognosen; CPFR; Konsum; Konsumgüter; Kooperation; Prognosedate
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-99293-2
isbn_softcover978-3-8244-7530-8
isbn_ebook978-3-322-99293-2
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2001
The information of publication is updating

書目名稱Kooperative Absatzplanung影響因子(影響力)




書目名稱Kooperative Absatzplanung影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Kooperative Absatzplanung網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Kooperative Absatzplanung網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Kooperative Absatzplanung被引頻次




書目名稱Kooperative Absatzplanung被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Kooperative Absatzplanung年度引用




書目名稱Kooperative Absatzplanung年度引用學(xué)科排名




書目名稱Kooperative Absatzplanung讀者反饋




書目名稱Kooperative Absatzplanung讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:16:49 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:05:43 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:53:44 | 只看該作者
Patric Draenert..This study employed service design methods to explore the experiential and cognitive needs of stakeholders through the Chenglong Wetland narrative project. A digital environmental guide system was created for local elementary school students using a persona and user map developed after interviews.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:21:32 | 只看該作者
Patric Draenertxis, to propose a design strategy for application icons that trigger users’ optimized behavior. The study found that game APP icons more strongly represent incomplete Kinetic Energy elements compared to social media APP icons. As a result, game APP icons strongly express movement through the game pl
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:53:02 | 只看該作者
Patric Draenertmain task can be completed. Each hard task is defined by several detailed teaching steps, and one task is completed by following step-by step instructions by manipulating an external device such as hand-held device. The user performs the robot teaching by using the preparation state, guidance inform
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:27:39 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:25:09 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:05:22 | 只看該作者
Patric Draenertologies for the Aging Population..Part III:??Interacting with Data, Information and Knowledge;?Learning and Training Technologies;?Interacting with Cultural Heritage and Art..Part IV:??Social Media: Design, User Experiences and Content Analysis;?Advances in eGovernment Services;?eCommerce, Mobile Co
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:06:39 | 只看該作者
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