找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Konstitutive Entscheidungen und Strategisches Management; Rahmen und Fragen fü Mirus Fitzner Book 2022 Der/die Herausgeber bzw. der/die Aut

[復(fù)制鏈接]
樓主: 惡化
31#
發(fā)表于 2025-3-26 21:49:06 | 只看該作者
1064-3745 as ripe for a new edition. The past several years have seen a surge in the development of novel methods that are truly revolutionizing our ability to characterize biological macromolecules in terms of speed, accuracy, and size limitations. I was particularly excited at the prospect of making these t
32#
發(fā)表于 2025-3-27 02:59:57 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 05:55:28 | 只看該作者
Development of an integrative, , transcriptional-fusion plasmid vector for , and its use to isolated all or part of 29 putative proteins with 52% to 100% similarity to known proteins. When assayed for β-galactosidase activity in BTR medium containing 2% sucrose, glucose or maltose, several genes showed some evidence of sugar regulation, including ., and most dramatically for sucrose regulation, ..
34#
發(fā)表于 2025-3-27 11:44:38 | 只看該作者
35#
發(fā)表于 2025-3-27 14:28:02 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:32:12 | 只看該作者
B-Cell Epitope Predictions Using Computational Methods developed, including CEP, DiscoTope, PEPITO, ElliPro, SEPPA, EPITOPIA, PEASE, EpiPred, SEPIa, EPCES, EPSVR, etc. In this chapter, we will discuss computational methods for B-cell epitope predictions of both linear and discontinuous epitopes. SVMTriP and EPCES/EPCSVR, the most successful among the m
37#
發(fā)表于 2025-3-27 23:02:10 | 只看該作者
wed, taught, and learned. Scholars from eight countries/regions provide diverse perspectives and approaches on changes and innovations in STEM disciplinary and interdisciplinary education. Disciplinary978-3-031-52926-9978-3-031-52924-5Series ISSN 2520-8616 Series E-ISSN 2520-8624
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:31:15 | 只看該作者
Storytelling und Bildung,üler reagierten darauf, indem sie Arbeiten produzierten, die meinungsstark und eindringlich waren und eine gründliche Auseinandersetzung mit akademischen Praktiken mithilfe von Technologien demonstrierten..Wir beschreiben das Projekt und die Art und Weise, wie die Schüler in ihren digitalen Geschich
39#
發(fā)表于 2025-3-28 07:24:56 | 只看該作者
40#
發(fā)表于 2025-3-28 10:54:52 | 只看該作者
,Analyse des Werkes (1970–2000) von Georg Feuser,ches Engagement ist aber in den drei?ig Jahren des Untersuchungszeitraumes so umfangreich und vielf?ltig gewesen, dass hierbei notwendigerweise eine Auswahl im Kontext der Forschungsfragen und -hypothesen getroffen werden musste.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 05:22
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
大庆市| 喜德县| 肃宁县| 广饶县| 城固县| 鄂州市| 哈密市| 永康市| 顺昌县| 柘荣县| 寿宁县| 灵丘县| 柳河县| 周口市| 霞浦县| 肥乡县| 吴桥县| 垫江县| 信丰县| 迁安市| 湘乡市| 凤台县| 尖扎县| 永修县| 会泽县| 象山县| 延长县| 东山县| 贡觉县| 乌鲁木齐县| 阿坝| 砀山县| 凭祥市| 霍城县| 舒兰市| 襄城县| 桂平市| 新化县| 连平县| 九龙县| 南华县|