找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Kommunikationswissenschaft und Gender Studies; Elisabeth Klaus (Hochschullehrerin),Jutta R?ser (V Book 2002 Westdeutscher Verlag GmbH, Wie

[復(fù)制鏈接]
查看: 26819|回復(fù): 54
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:39:29 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies
編輯Elisabeth Klaus (Hochschullehrerin),Jutta R?ser (V
視頻videohttp://file.papertrans.cn/545/544720/544720.mp4
概述überblick über die kommunikationswissenschaftlichen Gender Studies
圖書封面Titlebook: Kommunikationswissenschaft und Gender Studies;  Elisabeth Klaus (Hochschullehrerin),Jutta R?ser (V Book 2002 Westdeutscher Verlag GmbH, Wie
描述Wie in anderen wissenschaftlichen Disziplinen gibt es seit mehr als zwei Jahrzehnten auch innerhalb der Medien- und Kommunikationswissenschaft eine Frauen- und Geschlechterforschung, die sich als fachlich vielf?ltig und wissenschaftlich produktiv erwiesen hat. Diese kann mittlerweile auf einen betr?chtlichen Fundus an eigenen empirischen Studien und theoretischen Ans?tzen zurückgreifen. Die unter den Themenbereichen "Rezeption, Repr?sentation und Genre", "Berufsfelder: Journalismus und Public Relations", "Alte und Neue Medien in der Anwendung" versammelten Beitr?ge namhafter Medien- und Kommunikationswissenschaftlerinnen zeigen wie differenziert sich die kommunikationswissenschaftlichen Gender Studies entwickelt haben und thematisieren ihre weiteren Perspektiven. Weil sich die einzelnen Aufs?tze mit wichtigen Kategorien und zentralen Pr?missen der Kommunikationswissenschaft auseinandersetzen, liefert der Band Grundlagen für eine kritische Auseinandersetzung mit der Kommunikationswissenschaft, aber auch für überlegungen zu einem produktiven Miteinander..
出版日期Book 2002
關(guān)鍵詞Gender; Gender Studies; Geschlecht; Geschlechterforschung; Internet; Journalismus; Journalismusforschung; K
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-80386-3
isbn_softcover978-3-531-13554-0
isbn_ebook978-3-322-80386-3
copyrightWestdeutscher Verlag GmbH, Wiesbaden 2002
The information of publication is updating

書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies影響因子(影響力)




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies被引頻次




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies年度引用




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies年度引用學(xué)科排名




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies讀者反饋




書目名稱Kommunikationswissenschaft und Gender Studies讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-22 00:01:06 | 只看該作者
Elisabeth Klaus,Jutta R?ser,Ulla Wischermann economy are but two of its functions. In the postwar period alone the borderlands have been figured as a magical space, a transformative site, the birthplace of ., (the Chicana/o subject), the . (guest worker), and the “new American hero of the western night.” It is in crossing into Mexico near the
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:18:55 | 只看該作者
contributors to this book question this common affirmation, describing the internationalization trajectories of automobile sector companies: builders, suppliers and distributors over forty years. They show the diversity of ways and forms of internationalization, the reversibility of these processes
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:02:56 | 只看該作者
Elisabeth Klaus phenomenon of globalization, General Motors (GM) and Ford had already accumulated long experience in international markets. The two groups, respectively the largest and second-largest vehicle manufacturer in the world, are arguably the most internationalized as well (given the geographic dispersion
5#
發(fā)表于 2025-3-22 08:43:22 | 只看該作者
phenomenon of globalization, General Motors (GM) and Ford had already accumulated long experience in international markets. The two groups, respectively the largest and second-largest vehicle manufacturer in the world, are arguably the most internationalized as well (given the geographic dispersion
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:47:05 | 只看該作者
Jutta R?serlization. This expansion of export and overseas production supported Nissan’s growth and it succeeded in transferring its production system overseas and forming a global network. However, Nissan revealed weaknesses in product development and marketing in the 1990s. It was unable to respond effective
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:10:53 | 只看該作者
Ann Grayeneralizations about the interface between globalization, climate change, and agriculture and food in the Caribbean. We will focus on the lessons learned from the research and suggest some critical steps the Caribbean region might consider in addressing the dual threat of globalization and climate c
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:53:24 | 只看該作者
Irmela Schneiderhese regions. Coastal communities have been listed to be at the forefront of climate change impacts. For the Caribbean the exposure to climate-related hazards, together with socioeconomic factors and the adaptive capacity of the community, all affect overall vulnerability. Understanding how coastal
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:49:38 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:13:24 | 只看該作者
eneralizations about the interface between globalization, climate change, and agriculture and food in the Caribbean. We will focus on the lessons learned from the research and suggest some critical steps the Caribbean region might consider in addressing the dual threat of globalization and climate c
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 08:16
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
开化县| 姜堰市| 齐齐哈尔市| 大埔县| 海盐县| 台中县| 舟山市| 家居| 河东区| 丰镇市| 儋州市| 罗田县| 曲松县| 红原县| 闽侯县| 昌图县| 南华县| 抚松县| 衡阳县| 安宁市| 海伦市| 康定县| 马龙县| 社会| 东辽县| 即墨市| 拉萨市| 秦皇岛市| 当涂县| 德保县| 青龙| 泰州市| 朔州市| 彩票| 阿图什市| 彩票| 柳江县| 惠州市| 芜湖县| 民和| 永仁县|