找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Knowledge, Teaching and Wisdom; Keith Lehrer,B. Jeannie Lum,Nicholas D. Smith Book 1996 Springer Science+Business Media Dordrecht 1996 Dav

[復(fù)制鏈接]
查看: 29122|回復(fù): 47
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:24:25 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom
編輯Keith Lehrer,B. Jeannie Lum,Nicholas D. Smith
視頻videohttp://file.papertrans.cn/545/544190/544190.mp4
叢書(shū)名稱Philosophical Studies Series
圖書(shū)封面Titlebook: Knowledge, Teaching and Wisdom;  Keith Lehrer,B. Jeannie Lum,Nicholas D. Smith Book 1996 Springer Science+Business Media Dordrecht 1996 Dav
描述This book derives from a 1993 National Endowment for the Humanities Summer Institute on Knowledge, Teaching, and Wisdom. The Institute took place at the University of California, Berkeley, and was co-directed by Keith Lehrer and Nicholas D. Smith. The aims of the Institute were several: we sought to reintroduce wisdom as a topic of discussion among contemporary philosophers, to undertake an historical investigation of how and when and why it was that wisdom faded from philosophical view, and to ask how contemporary epistemological theories might apply to the obviously related subjects of teaching and wisdom. In recruiting participants, Lehrer and Smith put the greatest emphasis on those with professional interests in epistemology and the history of philosophy, of the ancient Greeks especially ancient Greek philosophy (because in the writings all three subjects of the Institute were explicitly related and discussed). But in addition to these two groups, some effort was made also to include others, with academic specializations in a variety of fields other than epistemology and the history of philosophy, to ensure that a broad perspective could be achieved in our discussions. To an o
出版日期Book 1996
關(guān)鍵詞David Hume; Plato; Socrates; education; knowledge; philosophy; subject
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-017-2022-9
isbn_softcover978-90-481-4684-0
isbn_ebook978-94-017-2022-9Series ISSN 0921-8599 Series E-ISSN 2542-8349
issn_series 0921-8599
copyrightSpringer Science+Business Media Dordrecht 1996
The information of publication is updating

書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom被引頻次




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom年度引用




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom讀者反饋




書(shū)目名稱Knowledge, Teaching and Wisdom讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:21:56 | 只看該作者
se auch ohne spezielle mathematische Kenntnisse nachvollziehbar..Zus?tzliche Fragen per App.Laden Sie die Springer Nature Flashcards-App kostenlos herunter und nutzen Sie exklusives Zusatzmaterial, um Ihr Wissen zu prüfen..978-3-658-27677-5Series ISSN 2569-2194 Series E-ISSN 2569-2216
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:59:00 | 只看該作者
Keith Lehrer,Nicholas D. Smithse auch ohne spezielle mathematische Kenntnisse nachvollziehbar..Zus?tzliche Fragen per App.Laden Sie die Springer Nature Flashcards-App kostenlos herunter und nutzen Sie exklusives Zusatzmaterial, um Ihr Wissen zu prüfen..978-3-658-27677-5Series ISSN 2569-2194 Series E-ISSN 2569-2216
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:54:30 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:06:30 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:30:09 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:36:10 | 只看該作者
Robert SnyderSysteme entscheiden und wie sich diese auf das Leben der Nutzenden sowie auf das Gesundheitswesen auswirken. Zudem ordnet diese Arbeit die OSCLS-Bewegung in vergleichbare aktivistische Bewegungen in Medizin und Gesundheit ein sowie in den Kontext der derzeit immer st?rker werdenden Bewegung der Pati
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:21:26 | 只看該作者
oder l?ngere Zeit zu behalten. Dies gilt vor allem, wenn das Beratungsgespr?ch sich nicht als Dialog abspielt, sondern die Kommunikation einseitig ist, dergestalt, da? der Arzt monologisiert und der Patient zuh?rt. Schlie?lich ist zu bedenken, da? im Kontext der ?rztlichen Behandlung Gesundheit und
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:15:31 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:45:49 | 只看該作者
Leopold Stubenbergoder l?ngere Zeit zu behalten. Dies gilt vor allem, wenn das Beratungsgespr?ch sich nicht als Dialog abspielt, sondern die Kommunikation einseitig ist, dergestalt, da? der Arzt monologisiert und der Patient zuh?rt. Schlie?lich ist zu bedenken, da? im Kontext der ?rztlichen Behandlung Gesundheit und
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-11 19:07
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
西藏| 永善县| 景洪市| 津南区| 宜君县| 江阴市| 金川县| 黄平县| 咸阳市| 东乡族自治县| 厦门市| 虎林市| 龙川县| 彰化市| 江安县| 嫩江县| 贵港市| 泸州市| 蒙城县| 丰镇市| 怀柔区| 肇源县| 嘉禾县| 勐海县| 泰来县| 阳泉市| 长宁区| 万源市| 射洪县| 五莲县| 迭部县| 大同县| 忻州市| 华阴市| 奈曼旗| 隆化县| 金堂县| 瑞丽市| 电白县| 德兴市| 平江县|