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Titlebook: Knowledge and Error; Sketches on the Psyc Ernst Mach,Erwin N. Hiebert Book 1976 D. Reidel Publishing Company, Dordrecht, Holland 1976 indiv

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樓主: KEN
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發(fā)表于 2025-3-30 12:09:59 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-30 13:30:18 | 只看該作者
Problems,nt that we consciously and deliberately seek for a thread to lead us through this confusion, then a problem has arisen. A stable and customary area of experience to which thoughts have adapted themselves rarely gives rise to problems; at least it would require great mental sensitivity to differences
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發(fā)表于 2025-3-30 19:27:43 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-30 22:03:34 | 只看該作者
Pathways of Enquiry,is: he wants to bring his thoughts into the best possible agreement with the facts and with each other. The same idea is expressed with minor variations by “complete and simplest description” (Kirchhoff 1874), “economic representation of the facts” (Mach 1872), “agreement of thought with being and t
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發(fā)表于 2025-3-31 01:28:37 | 只看該作者
Deduction and Induction Psychologically Viewed, general to a more particular judgement, by syllogism; and from particular judgements to the general one that comprises them, by what is now called induction. Judgements that form a science or system are perfectly adapted to each other without contradiction, if they can be derived from each other ac
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發(fā)表于 2025-3-31 06:38:08 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-31 10:08:10 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-31 14:04:26 | 只看該作者
Ernst Mach,Erwin N. Hiebertmit eine bessere Differenzierung gegenüber Wettbewerbern..DiDas Buch stellt eine Methode zur Gesch?ftsmodell-Innovation vor, mit deren Hilfe Anwender ein einzigartiges Unternehmensprofil schaffen. Gerade in Zeiten der Digitalisierung sind Unternehmen st?ndig gezwungen, sich gegenüber ihren Wettbewer
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發(fā)表于 2025-3-31 21:29:08 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-31 22:07:14 | 只看該作者
Ernst Mach,Erwin N. Hiebertn und Dienstleistungen zu verzeichnen ist. Daneben führen stagnierende bzw. schrumpfende M?rkte und eine zunehmende Wettbewerbsintensit?t zu einem steigenden Preisdruck. H?ufig eingesetzte Differenzierungsm?glichkeiten sind die Produkt-, Dienstleistungs- und Prozess-Innovation, die allerdings in vie
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