找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Knowledge Spaces; Applications in Educ Jean-Claude Falmagne,Dietrich Albert,Xiangen Hu Book 2013 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2013 Acc

[復(fù)制鏈接]
樓主: 叛亂分子
21#
發(fā)表于 2025-3-25 06:41:11 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 07:28:53 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 13:30:37 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:41:44 | 只看該作者
Jürgen Heller,Thomas Augustin,Cord Hockemeyer,Luca Stefanutti,Dietrich Albertder eine Hand für Greif-und Haltefunktionen frei zu bekommen, sind etwa ab dem Mittelalter Bemühungen zu erkennen, Stockstützen mit Gabelungen zu verwenden, um diese an die funktionsbeeintr?chtigte Extremit?t anzubinden. Hierdurch konnte zeitweilig beim Stehen und Gehen eine Hand für manuelle Funkti
25#
發(fā)表于 2025-3-25 20:33:37 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:48:14 | 只看該作者
David Eppsteinnken. Seit den 70er Jahren gewinnen ?ganzheitliche“ Verfahren (KBT u. a.) an Einfluss und auch Behandlungstechniken, die auf der Traditionellen Chinesischen Medizin fu?en (Shiatsu, Tai Chi u.a.). Gegen Ende des 20. Jhds. ist die Krankengymnastik auf dem Weg zu einer ?integrativen Physiotherapie”, in
27#
發(fā)表于 2025-3-26 08:18:00 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:53:32 | 只看該作者
Assessing Mathematical Knowledge in a Learning Spacehat the collection of states forming a . always contains the ‘empty state’ (the student knows nothing at all in the scholarly subject considered) and the ‘full state’ (the student knows everything in the subject). The collection of states must also satisfy two pedagogically cogent principles, which
29#
發(fā)表于 2025-3-26 13:16:20 | 只看該作者
Skills, Competencies and Knowledge Structuresabilities (skills, competencies, . . . ) responsible for the observable behavior. This kind of development may be seen somewhat analogous to traditional mental testing (Falmagne and Doignon, 2011). In this context, psychometric models referring to latent variables are preferred to purely operational
30#
發(fā)表于 2025-3-26 17:37:02 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 17:29
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
定结县| 安泽县| 龙胜| 江孜县| 顺平县| 永平县| 肇州县| 铁岭市| 措勤县| 湟源县| 蒙自县| 常州市| 丽江市| 江津市| 中牟县| 清水县| 荆门市| 光山县| 栾城县| 井研县| 长沙县| 偃师市| 兴安盟| 名山县| 白玉县| 忻城县| 沙田区| 炉霍县| 南靖县| 高陵县| 五华县| 休宁县| 邹平县| 汉阴县| 沽源县| 香格里拉县| 黄梅县| 扶余县| 灌阳县| 高邑县| 新竹市|