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Titlebook: Karl Menger, Ergebnisse eines Mathematischen Kolloquiums; Egbert Dierker,Karl Sigmund Book 1998 Springer-Verlag Wien 1998 Beweis.G?del.Mat

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發(fā)表于 2025-3-21 19:24:36 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱(chēng)Karl Menger, Ergebnisse eines Mathematischen Kolloquiums
編輯Egbert Dierker,Karl Sigmund
視頻videohttp://file.papertrans.cn/543/542066/542066.mp4
圖書(shū)封面Titlebook: Karl Menger, Ergebnisse eines Mathematischen Kolloquiums;  Egbert Dierker,Karl Sigmund Book 1998 Springer-Verlag Wien 1998 Beweis.G?del.Mat
描述Die von Karl Menger und seinen Mitarbeitern (darunter Kurt G?del) herausgegebenen "Ergebnisse eines Mathematischen Kolloquiums" z?hlen zu den wichtigsten Quellenwerken der Wissenschafts- und Geistesgeschichte der Zwischenkriegszeit, mit bahnbrechenden Beitr?gen von Menger, G?del, Tarski, Wald, John von Neumann und vielen anderen. In diesem Band liegt der Inhalt erstmals gesammelt vor. Der Nobelpreistr?ger Gerard Debreu schrieb die Einleitung, die Kommentare wurden vom Logiker und G?del-Biographen John Dawson jr., dem Topologen Ryszard Engelking und dem Wirtschaftstheoretiker Werner Hildenbrand verfasst.Au?erdem enth?lt der Band einen biographischen Aufsatz über Karl Menger sowie einen von Menger verfassten überblick über die wichtigsten topologischen und geometrischen Arbeiten des Kolloquiums.
出版日期Book 1998
關(guān)鍵詞Beweis; G?del; Mathematik; Tarski; Topologie; Wiener Kreis; Wirtschaftstheoretiker; Wissen; Z?hlen; von Neuma
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-7091-6470-9
isbn_softcover978-3-7091-7330-5
isbn_ebook978-3-7091-6470-9
copyrightSpringer-Verlag Wien 1998
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書(shū)目名稱(chēng)Karl Menger, Ergebnisse eines Mathematischen Kolloquiums影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Karl Menger, Ergebnisse eines Mathematischen Kolloquiums影響因子(影響力)學(xué)科排名




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發(fā)表于 2025-3-21 21:57:34 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-22 01:43:25 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-7091-6470-9Beweis; G?del; Mathematik; Tarski; Topologie; Wiener Kreis; Wirtschaftstheoretiker; Wissen; Z?hlen; von Neuma
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:52:02 | 只看該作者
978-3-7091-7330-5Springer-Verlag Wien 1998
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:10:05 | 只看該作者
ess was highly successful and well regarded by students and employers, allowing further financial investment and improvement to resources. To ensure the co-design process was sustainable, an iterative approach was taken with continual review and improvements leading to further refinement and increas
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:04:40 | 只看該作者
Gérard Debreuses, Codequiry finds a piece of code that is partially copied by the answer of ChatGPT3. In 96% of the cases, the Google search finds a piece of code very similar to the generated code. Overall, it is not safe for students to use ChatGPT3 in 96% of the cases.
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:58:05 | 只看該作者
Karl Sigmundtware Engineering at an Information Technology University and monitored and analyzed their performance and feedback on a pedagogical experience. The work presented in this paper extends our previous research on formal methods education by confirming the findings and adding qualitative considerations
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:32:24 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:51:25 | 只看該作者
Ryszard Engelkingtware Engineering at an Information Technology University and monitored and analyzed their performance and feedback on a pedagogical experience. The work presented in this paper extends our previous research on formal methods education by confirming the findings and adding qualitative considerations
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:53:30 | 只看該作者
Werner Hildenbrandtware Engineering at an Information Technology University and monitored and analyzed their performance and feedback on a pedagogical experience. The work presented in this paper extends our previous research on formal methods education by confirming the findings and adding qualitative considerations
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