找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Kanzleimanagement in der Praxis; Führung und Manageme Claudia Schieblon Book 2024Latest edition Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en),

[復制鏈接]
樓主: 你太謙虛
41#
發(fā)表于 2025-3-28 15:03:32 | 只看該作者
Legal Project Management – überblick und Gedanken zur Einführung in Anwaltskanzleien in Deutschland Fahrt aufgenommen und setzt sich seitdem kontinuierlich fort. Gab es 2014 den ersten Legal Project Manager in Deutschland, sind es heute laut LinkedIn bereits 124 Personen, die als spezialisierte Projektmanager in Anwaltskanzleien bzw. Rechtsabteilungen arbeiten (Stand 21.07.2023). D
42#
發(fā)表于 2025-3-28 20:52:12 | 只看該作者
43#
發(fā)表于 2025-3-29 02:53:41 | 只看該作者
Gleiss Lutz: Die Kanzlei im Metaversemkeit auf sich zog. Mittlerweile ber?t die Kanzlei zahlreiche Unternehmen – darunter mehrere DAX-Konzerne – zu diesem Thema. Aufgrund des Full Service-Ansatzes, bei dem sich die rechtliche Beratung über viele Rechtsgebiete erstreckt, ist Gleiss Lutz hier bestens aufgestellt. In den ersten Wochen nac
44#
發(fā)表于 2025-3-29 04:06:42 | 只看該作者
45#
發(fā)表于 2025-3-29 10:03:05 | 只看該作者
xplain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships that enable excluded students to learn. They present in detail four concrete skills (non-abandonment, reframing, connecting conversation, and emphatic limit-setting) for reaching children and at the same time str
46#
發(fā)表于 2025-3-29 13:07:56 | 只看該作者
romoting teacher well-being.This book provides teachers and The authors draw on their 30 years of action-research activities helping educators provide a meaningful education to at-risk/excluded students. They explain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships th
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:05:57 | 只看該作者
Hubertus Kolsterxplain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships that enable excluded students to learn. They present in detail four concrete skills (non-abandonment, reframing, connecting conversation, and emphatic limit-setting) for reaching children and at the same time str
48#
發(fā)表于 2025-3-29 23:11:22 | 只看該作者
Carsten Schneiderxplain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships that enable excluded students to learn. They present in detail four concrete skills (non-abandonment, reframing, connecting conversation, and emphatic limit-setting) for reaching children and at the same time str
49#
發(fā)表于 2025-3-30 00:33:51 | 只看該作者
50#
發(fā)表于 2025-3-30 05:23:27 | 只看該作者
Annette H?her-B?uerle with disability? How does their child’s disability impact their efforts to reproduce their advantage? These and other questions inspired the research on which this book is based. The plight of poor and marginalized parents of children with disabilities has received considerable scholarly attention
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 18:16
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
安化县| 随州市| 临洮县| 双辽市| 绿春县| 都江堰市| 洮南市| 太湖县| 巴彦淖尔市| 邵阳市| 介休市| 瑞安市| 河西区| 卢湾区| 吕梁市| 平山县| 观塘区| 扎兰屯市| 抚州市| 新河县| 绥宁县| 双柏县| 平顺县| 浠水县| 同心县| 吉安市| 石阡县| 山丹县| 池州市| 邹城市| 来宾市| 陇西县| 无锡市| 沂水县| 溧水县| 墨竹工卡县| 玉山县| 台东市| 绥宁县| 彰化市| 巴中市|