找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Kanzleimanagement in der Praxis; Führung und Manageme Claudia Schieblon Book 2024Latest edition Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en),

[復(fù)制鏈接]
樓主: 你太謙虛
41#
發(fā)表于 2025-3-28 15:03:32 | 只看該作者
Legal Project Management – überblick und Gedanken zur Einführung in Anwaltskanzleien in Deutschland Fahrt aufgenommen und setzt sich seitdem kontinuierlich fort. Gab es 2014 den ersten Legal Project Manager in Deutschland, sind es heute laut LinkedIn bereits 124 Personen, die als spezialisierte Projektmanager in Anwaltskanzleien bzw. Rechtsabteilungen arbeiten (Stand 21.07.2023). D
42#
發(fā)表于 2025-3-28 20:52:12 | 只看該作者
43#
發(fā)表于 2025-3-29 02:53:41 | 只看該作者
Gleiss Lutz: Die Kanzlei im Metaversemkeit auf sich zog. Mittlerweile ber?t die Kanzlei zahlreiche Unternehmen – darunter mehrere DAX-Konzerne – zu diesem Thema. Aufgrund des Full Service-Ansatzes, bei dem sich die rechtliche Beratung über viele Rechtsgebiete erstreckt, ist Gleiss Lutz hier bestens aufgestellt. In den ersten Wochen nac
44#
發(fā)表于 2025-3-29 04:06:42 | 只看該作者
45#
發(fā)表于 2025-3-29 10:03:05 | 只看該作者
xplain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships that enable excluded students to learn. They present in detail four concrete skills (non-abandonment, reframing, connecting conversation, and emphatic limit-setting) for reaching children and at the same time str
46#
發(fā)表于 2025-3-29 13:07:56 | 只看該作者
romoting teacher well-being.This book provides teachers and The authors draw on their 30 years of action-research activities helping educators provide a meaningful education to at-risk/excluded students. They explain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships th
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:05:57 | 只看該作者
Hubertus Kolsterxplain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships that enable excluded students to learn. They present in detail four concrete skills (non-abandonment, reframing, connecting conversation, and emphatic limit-setting) for reaching children and at the same time str
48#
發(fā)表于 2025-3-29 23:11:22 | 只看該作者
Carsten Schneiderxplain how teacher well-being is a precondition for building the sorts of relationships that enable excluded students to learn. They present in detail four concrete skills (non-abandonment, reframing, connecting conversation, and emphatic limit-setting) for reaching children and at the same time str
49#
發(fā)表于 2025-3-30 00:33:51 | 只看該作者
50#
發(fā)表于 2025-3-30 05:23:27 | 只看該作者
Annette H?her-B?uerle with disability? How does their child’s disability impact their efforts to reproduce their advantage? These and other questions inspired the research on which this book is based. The plight of poor and marginalized parents of children with disabilities has received considerable scholarly attention
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 14:23
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
阿巴嘎旗| 合肥市| 宜川县| 江都市| 宣化县| 揭西县| 南通市| 滕州市| 明光市| 额尔古纳市| 遂宁市| 彭水| 东乡族自治县| 古浪县| 兴仁县| 杨浦区| 临潭县| 博罗县| 永吉县| 巴南区| 淳安县| 灵宝市| 内丘县| 桑植县| 石河子市| 漯河市| 泸州市| 蒙阴县| 开阳县| 阳原县| 鄂伦春自治旗| 巴南区| 晴隆县| 北碚区| 巢湖市| 许昌县| 贵港市| 长沙县| 遂川县| 启东市| 阿拉尔市|