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Titlebook: Kundenorientiert verkaufen im Technischen Vertrieb; Erfolgreiches Bezieh Hans-Peter Rentzsch Book 19981st edition Springer Fachmedien Wiesb

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樓主: 烈酒
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發(fā)表于 2025-3-23 11:42:10 | 只看該作者
Hans-Peter Rentzschard way to reduce costs is to reuse existing systems, adapting them to new requirements, so as to avoid new costly developments. Our aim is to verify during the development strategy definition phase whether the existing products can be reused and adapted for a new customer, by identifying key parame
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發(fā)表于 2025-3-23 17:22:01 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-23 20:03:12 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 02:15:28 | 只看該作者
Hans-Peter Rentzschsive event-based textual syntax for TTMs and a corresponding operational semantics using labelled transition systems. A system is specified as a composition of module instances. Each module has a clean interface for declaring input, output, and shared variables. Events in a module can be specified,
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發(fā)表于 2025-3-24 04:01:11 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 08:43:15 | 只看該作者
Hans-Peter Rentzschcharacterized by the roots of the characteristic equation of the given control system in the complex-domain. Traditionally, paper-and-pencil proof methods and computer-based tools are used to analyze the stability of control systems. However, paper-and-pencil proof methods are error prone due to the
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發(fā)表于 2025-3-24 11:10:38 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 18:32:04 | 只看該作者
,Planen Sie Ihre pers?nliche Verkaufsstrategie,Kunden. Ohne ein Produkt, das nicht mit anderen Produkten des Wettbewerbs beliebig austauschbar ist, werden Sie kaum erfolgreich sein. Für dieses Produkt müssen Sie die passenden Kunden finden, denn nicht jeder Kunde braucht Ihr Produkt mit genau den Vorzügen, die es besitzt. Kunden werden heutzutag
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發(fā)表于 2025-3-24 19:23:56 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 01:54:05 | 只看該作者
,Entwickeln Sie gemeinsam mit dem Kunden Probleml?sungen,diese Binsenweisheit wird im praktischen Verkaufsgespr?ch nur allzuoft versto?en. Wir haben unter Schritt 3 bereits gesehen, wie man die Bedürfnisse des Kunden herausfindet. Sobald diese bekannt sind, besteht die Rolle des Verk?ufers darin, gemeinsam mit dem Kunden geeignete L?sungen zur Erfüllung d
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