找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Kulinarischer Tourismus und Weintourismus; Culinary and Wine To Daniela Wagner,Michael Mair,Axel Dreyer Book 2017 Springer Fachmedien Wiesb

[復(fù)制鏈接]
樓主: 哄笑
41#
發(fā)表于 2025-3-28 17:14:33 | 只看該作者
Begriffsbestimmungen und Erscheinungsformen von Vinotheken – ein typologischer Ansatz zur Bildung rerts’ explanations exist but none are clearly defined. Not even literature offers a clear dividing concept and gives only scarce explanatory approaches. Main questions of the study are: What is a vinothek? Which characteristics describe a vinothek (wine shop)? Do various types of vinotheks (wine shop
42#
發(fā)表于 2025-3-28 21:05:51 | 只看該作者
Erwartungen weinaffiner Leistungstr?ger an eine Weinerlebniskarte – untersucht am Great-Wine-Capitaling process starts to avoid wasting limited resources..This leads to the central research question ?Is it possible to successfully implement a destination card with a focus on wine tourism offers in Rheinhessen with the resources available?“.In order to answer that key research question sufficiently
43#
發(fā)表于 2025-3-29 02:37:09 | 只看該作者
44#
發(fā)表于 2025-3-29 06:48:49 | 只看該作者
Kulinarische Grundeinstellungen von G?sten der Wiener Gastronomie und deren Bedeutung für die Destint is eaten, but also on where it is eaten, whether it applies to individual catering outlets or entire tourist destinations. Whereas consumers appreciate having their broad range of demands fulfilled to a greater or lesser extent, restaurateurs and tourist destinations tend to pursue their own goals
45#
發(fā)表于 2025-3-29 10:31:40 | 只看該作者
46#
發(fā)表于 2025-3-29 13:45:42 | 只看該作者
Entwicklungspotenziale des kulinarischen Tourismus: Angebote für die Generation Y/Culinary Tourism: linary tourism, providing opportunities for market development; while at the same time it became clear that touristic offers in the field have to be adapted according to the capabilities and preferences of the target group.
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:15:47 | 只看該作者
48#
發(fā)表于 2025-3-29 22:44:51 | 只看該作者
49#
發(fā)表于 2025-3-30 02:13:00 | 只看該作者
50#
發(fā)表于 2025-3-30 06:23:17 | 只看該作者
Die kulinarische Attraktivit?t des Reiselandes ?sterreich: Selbstbild vs. Aussensicht/Austria’s Imagrik und das Angebot betreffend deutlich von der ?Au?ensicht“ der Deutschen unterscheidet. Neben neuen Erkenntnissen für den akademischen Wissensstand konnte eine Reihe von Ableitungen für die touristische Praxis formuliert werden. In der abschlie?enden Zusammenfassung wird auf m?gliche Ursachen der
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 23:18
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
门源| 缙云县| 华蓥市| 彭山县| 资兴市| 诏安县| 遵义县| 临潭县| 河北区| 靖远县| 永嘉县| 四平市| 大港区| 浪卡子县| 买车| 北辰区| 通山县| 连州市| 泉州市| 光泽县| 辽阳市| 吉木萨尔县| 乌兰浩特市| 达日县| 余干县| 甘泉县| 加查县| 含山县| 静乐县| 湖北省| 肥西县| 安康市| 崇礼县| 长治县| 夏邑县| 正阳县| 涟源市| 夏河县| 屏山县| 凤山县| 曲靖市|