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Titlebook: Internationaler Motorenkongress 2022; Mobilit?t und Fahrze Alexander Heintzel Conference proceedings 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die

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發(fā)表于 2025-3-21 16:47:45 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022
副標(biāo)題Mobilit?t und Fahrze
編輯Alexander Heintzel
視頻videohttp://file.papertrans.cn/477/476359/476359.mp4
概述Im Fokus ist der Verbrennungsmotor in Regenerativ Basierten Energiesystemen der Zukunft.Synthetische Kraftstoffe und Potenziale der Motorischen Umsetzunge.Nachhaltige Kraftstoffe & Energie
叢書名稱Proceedings
圖書封面Titlebook: Internationaler Motorenkongress 2022; Mobilit?t und Fahrze Alexander Heintzel Conference proceedings 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die
描述.In diesem Tagungsband werden von anerkannten Experten der Automobil- und Nutzfahrzeugbranche eine Fülle neuer technischer L?sungen aufgezeigt..Die Tagung ist eine unverzichtbare Plattform für den Wissens- und Gedankenaustausch von Forschern und Entwicklern aller Unternehmen und Institutionen..Der Inhalt.Klimagerechte Verbrennungsmotoren aus globaler Sicht.- Gesamtsystem Verbrennungsmotoren und Kraftstoffe:?CO2-Neutralit?t, Emissionen, Elektrifizierung.- Nutzung von Wasserstoff und synthetischen Kraftstoffen.- Sektorübergreifende Lebenszyklus-Betrachtungen..Die Zielgruppen.Fahrzeug- und Motoreningenieure sowie Studierende, die aktuelles Fachwissen im Zusammenhang mit Fragestellungen ihres Arbeitsfeldes suchen - Professoren und Dozenten an Universit?ten und Hochschulen mit Schwerpunkt Kraftfahrzeug- und Motorentechnik - Gutachter, Forscher und Entwicklungsingenieure in der Automobil- und Zulieferindustrie.Die Veranstalter.ATZlive?steht für Spitzenqualit?t, hohes Niveau in Sachen Fachinformation und ist Bestandteil von Springer Nature. Hier wird unter einem Dach das Know-how der renommiertesten Wirtschafts-, Wissenschafts- und Technikverlage Deutschlands vereint.?VDI Wissensforum?ver
出版日期Conference proceedings 2024
關(guān)鍵詞Computer Science; Informatics; Conference Proceedings; Research; Applications; eFuels; CO2-Minderung; EU7; D
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-44740-3
isbn_softcover978-3-658-44739-7
isbn_ebook978-3-658-44740-3Series ISSN 2198-7432 Series E-ISSN 2198-7440
issn_series 2198-7432
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
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書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022影響因子(影響力)




書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022網(wǎng)絡(luò)公開度




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書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022被引頻次




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書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022年度引用




書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022年度引用學(xué)科排名




書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022讀者反饋




書目名稱Internationaler Motorenkongress 2022讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:48:32 | 只看該作者
Reduction of catalyst purge air mass flow at overrun fuel cut-off as an alternative to torque neutrntration low in the exhaust aftertreatment system, while the hydrocarbon tailpipe emission concentration remains at the reference level. The presented observations are pointing out key points for a derived cascaded controller structure..The presented investigation is part of the author’s doctoral th
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:12:22 | 只看該作者
Turbo Compressor for Efficient High-Pressure Air Supply in Catalyst Heaters,talysts (EHC) or fossil fuel burners (Burner) are required. These different external solutions have unique advantages and requirements for the air supply system. The air supply units are faced with challenging requirements concerning mass flow, pressure ratio, and installation space. The three syste
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:27:46 | 只看該作者
Why internal combustion engines and fuel cells will both play a role in a future hydrogen society,nt to assess the competitiveness of a powertrain solution. Against these criteria, vehicles powered with fuel cells and hydrogen internal combustion engines are analyzed to forecast their market relevance towards 2030 and beyond..In addition, the possibility of retrofitting hydrogen-based powertrain
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:24:36 | 只看該作者
Multi-dimensional knock control for lean operating HICEs,on is still available as a fallback level, which is used when the other two intervention parameters have been exhausted..The advantages of the new control method are demonstrated with the aid of tests on a real engine and a comparison with a conventional knock control. Besides slight efficiency adva
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:18:54 | 只看該作者
,FVV Fuels Study IV – Transformation of European Mobility to the GHG Neutral Post-Fossil Age,o energy sourcing scenarios (domestic and international). This is because valid insights can only be obtained by integrated simulations of the entire energy system..Regardless of which of the 42 technology pathways for new vehicles Europe chooses, the 1.5°C greenhouse gas budget set for Europe will
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:43:40 | 只看該作者
Fulfilling fuel specifications and resulting challenges of refuels,ted with the improved batch..Characteristic engine map measurements were performed in single-cylinder tests. As expected, the fuels behaved very similarly, with the influence of the octane number and the increased ethanol content compared to the E5 reference..In ICE cold start tests down to minus 7°
8#
發(fā)表于 2025-3-23 01:07:20 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:06:26 | 只看該作者
Passive Pre-Chamber Spark Plug Development, Optical Analysis and Mass Production Feasibility,a straightforward tool for developing against some deficiencies allocated with prechamber spark plugs such as catalyst heating, starting and low load operation..We report on some principal thermodynamic and visual analysis of ignition and flame propagation in a passive PC system with documentation o
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:11:35 | 只看該作者
Integration of Neural Networks in GT-Suite and Coupling with an RL-Agent for Automation of Control papers, the combustion speed of hydrogen combustion is much higher. Despite that, very good predictions can be made with the neural networks. The connection of the networks to the 0D-/1D-simulation software, GT-Suite, is shown as an example. Here, two different possibilities are examined via the FMU
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