找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices; 8th International Co Simon K.S. Cheung,Lam-for Kwok,Reggie Kwan Conference proceeding

[復(fù)制鏈接]
查看: 44840|回復(fù): 56
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:23:00 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices
副標(biāo)題8th International Co
編輯Simon K.S. Cheung,Lam-for Kwok,Reggie Kwan
視頻videohttp://file.papertrans.cn/431/430123/430123.mp4
概述Includes supplementary material:
叢書名稱Lecture Notes in Computer Science
圖書封面Titlebook: Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices; 8th International Co Simon K.S. Cheung,Lam-for Kwok,Reggie Kwan Conference proceeding
描述This book constitutes the refereed proceedings of the 8th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2015, held in Wuhan, China, in July 2015. .The 35 papers presented were carefully reviewed and selected from 104 submissions. The selected papers cover various aspects on experiences in hybrid learning, computer supported collaborative learning, improved flexibility of learning processes, learning styles and behaviours, and pedagogical and other issues.
出版日期Conference proceedings 2015
關(guān)鍵詞Adaptive environment; Ant colony algorithm; Authoring system; Big data; Blend learning; Collaborative lea
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-20621-9
isbn_softcover978-3-319-20620-2
isbn_ebook978-3-319-20621-9Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
issn_series 0302-9743
copyrightSpringer International Publishing Switzerland 2015
The information of publication is updating

書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices影響因子(影響力)




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices被引頻次




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices年度引用




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices年度引用學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices讀者反饋




書目名稱Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:50:35 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:48:16 | 只看該作者
Horace H. S. Ip,Chen Liund der Schweiz ist mit einer rasanten Zunahme von Bildungsangeboten verbunden — sowohl in der Grund- als auch in der Weiterbildung. Für Personen, die sich für eine Aus- oder Weiterbildung entscheiden und die Herausforderungen des lebenslangen Lernens ernst nehmen wollen, er?ffnet sich nicht selten
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:30:12 | 只看該作者
Kedong Liunter Digitalisierungskritik verstanden werden kann. Die Wechselwirkung zwischen der Digitalisierung und der Kritikfunktion sozialer Bewegungen hat zu negativen Effekten der Kritik geführt, wie sie sich in Filter-Bubbles und Echokammern, sozialer Isolation und Hikikomori, Shitstorms und Social Shami
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:17:57 | 只看該作者
Jiangbo Shu,Beibei Wan,Jiaojiao Li,Zhaoli Zhang,Liang Wu,Hai Liuunter Digitalisierungskritik verstanden werden kann. Die Wechselwirkung zwischen der Digitalisierung und der Kritikfunktion sozialer Bewegungen hat zu negativen Effekten der Kritik geführt, wie sie sich in Filter-Bubbles und Echokammern, sozialer Isolation und Hikikomori, Shitstorms und Social Shami
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:10:40 | 只看該作者
Geng Chen,Ronghuai Huang,Cheng Xu,Xiaoli Sununter Digitalisierungskritik verstanden werden kann. Die Wechselwirkung zwischen der Digitalisierung und der Kritikfunktion sozialer Bewegungen hat zu negativen Effekten der Kritik geführt, wie sie sich in Filter-Bubbles und Echokammern, sozialer Isolation und Hikikomori, Shitstorms und Social Shami
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:52:28 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:38:47 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:35:30 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:32:36 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 19:29
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
凌海市| 鄢陵县| 甘泉县| 富源县| 高要市| 南靖县| 乌什县| 义马市| 遂平县| 临泽县| 乌拉特前旗| 丘北县| 海阳市| 荆州市| 上栗县| 昆山市| 怀安县| 顺义区| 庄浪县| 长沙县| 凤台县| 和硕县| 喀什市| 商丘市| 弋阳县| 和平区| 菏泽市| 金坛市| 墨玉县| 海阳市| 阜康市| 寿阳县| 慈利县| 长治县| 宁远县| 蒙山县| 子洲县| 平陆县| 怀来县| 秦皇岛市| 萍乡市|