找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Humor als verpleegkundige interventie 2.0; Marcellino Bogers,Fransiska Kleijer Book 2018Latest edition Bohn Stafleu van Loghum is een impr

[復(fù)制鏈接]
樓主: 雜技演員
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:44:27 | 只看該作者
Humor toepassen,ebben bezig met de humorinterventie. Moet je een verpleegkundige interventie wel onbewust inzetten of moet er een strategie aan ten grondslag liggen? En hoe ga je dan precies te werk? Is het toepassen van humor ook te leren?
22#
發(fā)表于 2025-3-25 09:17:11 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 12:05:56 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 19:48:18 | 只看該作者
Randvoorwaarden voor het gebruik van humor,and voor gek zetten. Er zijn pati?ntengroepen waarvoor humor is af te raden. Je moet te allen tijde de grenzen van humor goed kennen en deze weten toe te passen. Hier beschrijven we bijzondere aandachtspunten.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:54:54 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:46:04 | 只看該作者
Anti burn-out, kunnen doen, lachen met collega’s; humor helpt je te relativeren en kan je beschermen tegen een burn-out. Daarnaast is humor op de werkvloer een voorwaarde om de humorinterventie richting pati?nten invulling te geven. Humor helpt ook een traumatische ervaring te verwerken. En ik kon het niet nalate
27#
發(fā)表于 2025-3-26 06:14:54 | 只看該作者
Humor en het verpleegkundig onderwijs,f voortdurend moppen te gaan tappen. Het gaat erom dat je oog en oor hebt voor wat er om je heen gebeurt, en dat kun je wél aanleren. Als een pati?nt een grapje maakt, is het belangrijk dat je dat honoreert. Dit je eigen maken en toe te passen hoor je tijdens je opleiding al te leren. Daarvoor moete
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:35:12 | 只看該作者
Aan de slag met humor: tips en suggesties,a’s en familie. Zo krijg je inzicht in reacties en effecten. Inzichten die je goed van pas kunnen komen als je bereid bent moeite te doen om te profiteren van de voordelen van humor. Lees in dit hoofdstuk wat je nog meer kunt doen voor je pati?nten, je collega’s en je afdeling.
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:18:38 | 只看該作者
xpands on the life work of University of Pittsburgh Professor Rolland G. Paulston (1929-2006). Recognized as a stalwart in the field of comparative and international education, Paulston’s most widely recognized contribution is in social cartography. He demonstrated that mapping comparative, internat
30#
發(fā)表于 2025-3-26 20:44:00 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-15 18:05
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
会昌县| 海林市| 大理市| 夏津县| 大丰市| 元江| 响水县| 龙海市| 平武县| 阜新| 句容市| 聊城市| 分宜县| 依安县| 海宁市| 大兴区| 通辽市| 和顺县| 新绛县| 甘谷县| 永登县| 甘肃省| 阳东县| 荣成市| 新民市| 大化| 长泰县| 彭阳县| 耿马| 德兴市| 峨山| 林口县| 沅陵县| 泽州县| 东辽县| 澄迈县| 阿拉尔市| 观塘区| 抚宁县| 襄樊市| 赤水市|