找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Human Development and the University in Sub-Saharan Africa; Insights from Tanzan Bertha Kibona Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and

[復制鏈接]
樓主: Eisenhower
11#
發(fā)表于 2025-3-23 10:10:29 | 只看該作者
Bertha Kibonar 1989 mit dem DAFS (Direct Assessment of Functional Status) ein neues Verfahren zur direkten Messung alltagsrelevanter F?higkeiten in standardisierten Aufgabensituationen. Ziel der Studie war es, verschiedene Arten von Kompetenzbestimmungen, n?mlich Kompetenzmessung, Kompetenzbeurteilung mittels Se
12#
發(fā)表于 2025-3-23 14:27:16 | 只看該作者
Bertha Kibonaaren empirischen Befunde stützen diese Priorit?t der Positivsymptomatik vor der Negativsymptomatik nicht bzw. nicht in jeder Hinsicht. So tritt die Negativsymptomatik der Schizophrenie im Mittel im Krankheitsverlauf zwei bis vier Jahre früher auf als die Positivsymptomatik; die Negativsymptomatik ze
13#
發(fā)表于 2025-3-23 21:11:21 | 只看該作者
Bertha Kibonaiff etabliert, der sowohl Skepsis als auch Zustimmung ausl?st (Bullinger und P?ppel, 1988). Wenig andere Begriffe werden derzeit so kontrovers dis kutiert; und dies zurecht. Lebensqualit?t, so scheint es zun?chst, ist eher programmatisch als realistisch, eher normativ als deskriptiv und insgesamt me
14#
發(fā)表于 2025-3-23 22:37:54 | 只看該作者
Higher Education and Development in Sub-Saharan Africa: A General Overview,teasing out the contribution of higher education to development (economic, social, political, and human development). This chapter sets out the arguments and claims that form the basis of the book and inform the contribution of each subsequent chapter. The introductory chapter highlights the discuss
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:47:10 | 只看該作者
Contextualising the Role of Higher Education in Tanzania,ntry by reviewing the policy documentation, achievement, and challenges of the development and education sector. The chapter sets out the current developmental position of the country and the evolving role of higher education from the 1960s when various policies were initiated. It also indicates the
16#
發(fā)表于 2025-3-24 07:26:40 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 10:59:59 | 只看該作者
,Towards the Human Development and Public Good University: Students’ Perspectives, and the broader society. The presentation of findings in this chapter signifies student perspectives by drawing substantially on their voices. The chapter discusses explicitly the aspirations of students to join the university, their experience at the university (teaching and learning), including t
18#
發(fā)表于 2025-3-24 18:32:35 | 只看該作者
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:44:49 | 只看該作者
Towards a Human Development and Public Good University in Tanzania,university informed by human development and the capability approach. Enhancing human development implies a public good university that is dedicated to developing students’ skills for economic opportunities, social justice, committed to producing citizens who are not only focused on the well-being o
20#
發(fā)表于 2025-3-24 23:49:17 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-031-38366-3public good; economic development; capability approach; decolonisation; Julius Nyerere
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 17:03
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
平阴县| 延安市| 杂多县| 绩溪县| 城市| 蓝山县| 昌邑市| 英山县| 彭山县| 大方县| 南部县| 苍溪县| 革吉县| 卓尼县| 桃江县| 辉县市| 衡阳市| 资源县| 咸宁市| 道真| 中方县| 宁安市| 吉木乃县| 枣庄市| 礼泉县| 牙克石市| 汶川县| 滨州市| 静宁县| 金寨县| 涟源市| 延长县| 师宗县| 平乡县| 曲阜市| 那曲县| 板桥市| 红河县| 西充县| 青州市| 鹤峰县|