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Titlebook: Homo Creativus; The 7 C’s of Human C Todd Lubart,Marion Botella,Franck Zenasni Book 2022 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), u

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:14:24 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Homo Creativus
副標(biāo)題The 7 C’s of Human C
編輯Todd Lubart,Marion Botella,Franck Zenasni
視頻videohttp://file.papertrans.cn/429/428075/428075.mp4
概述Provides a comprehensive, current view of the four main sectors of research and thinking on creativity.Provides a new 7 C’s basis for understanding creativity.Helps practitioners and professionals who
叢書名稱Creativity in the Twenty First Century
圖書封面Titlebook: Homo Creativus; The 7 C’s of Human C Todd Lubart,Marion Botella,Franck Zenasni Book 2022 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), u
描述.This book focuses on creativity and showcases a specific approach to creativity. It uses a new 7 C’s basis for understanding creativity (creators, creating, cooperation, context, creations, consumption, and curricula). This new approach to creativity is an extension of the 4 ‘P’ approach (person, process, press, and product) which has dominated the literature since the 1960s. In each section, there are two chapters, which illustrate?work on the topic and focus on some key issues..
出版日期Book 2022
關(guān)鍵詞Collaborative Creativity; Creative Problem Solving; Creative Productions; Creativity and culture; Homo c
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-99674-1
isbn_ebook978-3-030-99674-1Series ISSN 2364-6675 Series E-ISSN 2364-6683
issn_series 2364-6675
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
The information of publication is updating

書目名稱Homo Creativus影響因子(影響力)




書目名稱Homo Creativus影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Homo Creativus網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Homo Creativus網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Homo Creativus被引頻次




書目名稱Homo Creativus被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Homo Creativus年度引用




書目名稱Homo Creativus年度引用學(xué)科排名




書目名稱Homo Creativus讀者反饋




書目名稱Homo Creativus讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:51:40 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:15:40 | 只看該作者
Marion Botella,Franck Zenasni,Julien Nelson,Todd Lubartie von der Tradition auf Lukas, den Verfasser des 3. Evangeliums, zurückgeführt wird; diese Tradition hat einiges gegen sich, aber weit mehr für sich — so da? wir den Autor mit diesem Namen Lukas benennen dürfen. Beide Schriften, Evangelium wie Apostelgeschichte, beginnt Lukas mit einer literarische
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:36:23 | 只看該作者
Julien Nelson,Jér?me Gueganie von der Tradition auf Lukas, den Verfasser des 3. Evangeliums, zurückgeführt wird; diese Tradition hat einiges gegen sich, aber weit mehr für sich — so da? wir den Autor mit diesem Namen Lukas benennen dürfen. Beide Schriften, Evangelium wie Apostelgeschichte, beginnt Lukas mit einer literarische
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:02:29 | 只看該作者
Canan Ceylan,Jan DulWissenschaft von der Eisenbahn er?ffneten. Mit der Zahl seiner Abhandlungen über Eisenbahnen und ihre Einführung in Europa und in Deutschland insbesondere, ragt sein Verfassername im gesamten Schrifttum der Welt über die aller andern weit hinaus; nur in der Literatur der schweizerischen Eisenbahnen
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:56:25 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:57:35 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:08:16 | 只看該作者
From Everyday Creativity to Eminent Cases of Creative Achievement in Professional Domains,ngle quantitative continuum or else constitute qualitatively distinct phenomena. The examination begins with the very definition of creativity, a definition that must (a) include three criteria rather than the usual two and (b) distinguish carefully between personal and consensual assessments. Discu
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:20:10 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:29:52 | 只看該作者
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