找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Higher Education: Handbook of Theory and Research; Volume 37 Laura W. Perna Living reference work 20210th edition Historiographic Review o

[復(fù)制鏈接]
21#
發(fā)表于 2025-3-25 04:36:43 | 只看該作者
A Review of Scholarship on College Student Activism from 2000 to 2020, areas in this chapter: the history of identity-based student activism, student experiences, methods and tactics of activists, institutional responses and administration, and scholar-activism and pedagogy. We also provide recommendations and implications for researchers studying student activism.
22#
發(fā)表于 2025-3-25 10:19:22 | 只看該作者
0882-4126 r higher education administrators, policymakers, and researcPublished annually since 1985, the Handbook series provides a compendium of thorough and integrative literature reviews on a diverse array of topics of interest to the higher education scholarly and policy communities. Each chapter provides
23#
發(fā)表于 2025-3-25 14:13:57 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 19:27:30 | 只看該作者
Towards a Framework of Racialized Policymaking in Higher Education,ntest between the maintenance or change of the racial status quo. We enumerate specific policy strategies – through either inaction or sanctions – that status quo policymakers use to stymie racial justice projects in higher education, and close with potential future directions for higher education policy research.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 20:54:49 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:13:46 | 只看該作者
Beyond the Competencies: Adaptive Community College Leadership,aptive leadership responds to challenge and unexpected circumstances by promoting learning, reflection, change, inclusive and distributed leadership throughout the institution while unbundling images and behaviors that have kept a traditional grip on who are seen as community college leaders.
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:24:46 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:49:18 | 只看該作者
Awilda Rodriguez,K C Deane,Charles H. F. Davis IIIrbst?tigen zu pr?zisieren und auszuarbeiten. Eine Orientierungslinie bilden dafür die bereits angesprochenen grundlegenden Dimensionen. Entsprechend wird in Abschnitt 3.1 der Einfluss der Dekommodifizierung betrachtet, in Abschnitt 3.2 der Aspekt der Defamilisierung, bevor in Abschnitt 3.3 auf die W
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:14:10 | 只看該作者
Rebecca D. Cox Habitusmodifikation.Schwachstellen des aktuellen F?rdersyst.In Deutschland setzt sich die soziale Exklusion über Generationen hinweg fort, dies gilt gerade auch im Bildungs- und Gesundheitsbereich. Da dieser Prozess nicht auf die genetischen Anlagen rückführbar ist, muss davon ausgegangen werden, d
30#
發(fā)表于 2025-3-26 20:30:51 | 只看該作者
KerryAnn O’Meara,Dawn Culpepper,Courtney Lennartz,John Braxton Habitusmodifikation.Schwachstellen des aktuellen F?rdersyst.In Deutschland setzt sich die soziale Exklusion über Generationen hinweg fort, dies gilt gerade auch im Bildungs- und Gesundheitsbereich. Da dieser Prozess nicht auf die genetischen Anlagen rückführbar ist, muss davon ausgegangen werden, d
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 15:31
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
淳化县| 阆中市| 汶上县| 柏乡县| 苏尼特右旗| 四平市| 育儿| 如皋市| 区。| 兴文县| 定陶县| 宜州市| 台前县| 高平市| 应城市| 土默特左旗| 定陶县| 廊坊市| 镇原县| 娄底市| 大宁县| 泾川县| 淮滨县| 东乡族自治县| 玉树县| 灵川县| 天津市| 鹿泉市| 北安市| 六枝特区| 临武县| 渭源县| 布尔津县| 南和县| 宜昌市| 湘乡市| 邹城市| 商南县| 闽侯县| 水富县| 金塔县|