找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region; Knowledge, Spiritual Alexander Jun,Christopher S. Collins Book 2019 Springe

[復(fù)制鏈接]
查看: 12578|回復(fù): 49
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:31:21 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region
副標(biāo)題Knowledge, Spiritual
編輯Alexander Jun,Christopher S. Collins
視頻videohttp://file.papertrans.cn/427/426867/426867.mp4
概述Addresses the implicit and explicit role of the belief systems on which higher education operates in various societies.Examines the role of minority belief systems in places where explicit dominant be
叢書名稱Education in the Asia-Pacific Region: Issues, Concerns and Prospects
圖書封面Titlebook: Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region; Knowledge, Spiritual Alexander Jun,Christopher S. Collins Book 2019 Springe
描述.This book underscores the role of belief and knowledge that are outside the canons of science, as they are not often considered within the core functions of a university.? It explores various ways in which belief systems are part of the fabric of higher education – either implicitly or explicitly – and pursues a deeper understanding of the role of belief practices as it plays out in both private and public higher education. The broad variety of geographic locations and belief systems represented here demonstrate the ways in which implicit and explicit belief systems affect higher education. The book is unique in its breadth of coverage, but also in its depth of exploration regarding how belief systems function in society through the avenue of higher education, which is often a central site for the production and dissemination of knowledge..
出版日期Book 2019
關(guān)鍵詞belief systems in higher education; Confucianism in China; Buddhism in Thailand; Islam in Malaysia; Chri
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-13-6532-4
isbn_softcover978-981-13-6534-8
isbn_ebook978-981-13-6532-4Series ISSN 1573-5397 Series E-ISSN 2214-9791
issn_series 1573-5397
copyrightSpringer Nature Singapore Pte Ltd. 2019
The information of publication is updating

書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region影響因子(影響力)




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region被引頻次




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region年度引用




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region年度引用學(xué)科排名




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region讀者反饋




書目名稱Higher Education and Belief Systems in the Asia Pacific Region讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:36:30 | 只看該作者
Christopher S. Collins,Alexander JunDonauüberg?nge pr?gen das Bild der Stadt mehr als jedes andere Bauwerk. Dies gilt es zu betonen, steht doch die Errichtung zweier weiterer Brücken zur Diskussion. Emotionen hatten sich aufgeschaukelt. Die Menschenmenge antizipierte die Trasse des Westrings und stoppte auf dem R?merberg. Tief unten h
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:02:07 | 只看該作者
Donauüberg?nge pr?gen das Bild der Stadt mehr als jedes andere Bauwerk. Dies gilt es zu betonen, steht doch die Errichtung zweier weiterer Brücken zur Diskussion. Emotionen hatten sich aufgeschaukelt. Die Menschenmenge antizipierte die Trasse des Westrings und stoppte auf dem R?merberg. Tief unten h
地板
發(fā)表于 2025-3-22 04:54:47 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:21:03 | 只看該作者
Shijing Gao,Bingna Xuteiligt. Sie ben?tigen klare Regeln und Abgrenzungen, nach denen sie ihre Teilaufgaben bearbeiten k?nnen, damit ein schlüssiges Gesamtprojekt entsteht. In einer Architektur mu? deshalb festgelegt werden, aus welchen Komponenten ein Informationssystem besteht und mit Hilfe welcher Methoden es beschri
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:46:03 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:28:07 | 只看該作者
rsteller beteiligt. Sie ben?tigen klare Regeln und Abgrenzungen, nach denen sie ihre Teilaufgaben bearbeiten k?nnen, damit ein schlüssiges Gesamtprojekt entsteht. In einer Architektur mu? deshalb festgelegt werden, aus welchen Komponenten ein Informationssystem besteht und mit Hilfe welcher Methoden
8#
發(fā)表于 2025-3-23 01:12:01 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:49:45 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:16:00 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 09:57
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
西乌| 峨山| 神池县| 双桥区| 南澳县| 武山县| 宣城市| 天峻县| 咸阳市| 离岛区| 苗栗市| 汶川县| 天峨县| 卢氏县| 龙井市| 东阳市| 砀山县| 鸡西市| 石家庄市| 工布江达县| 太和县| 珲春市| 全州县| 伊春市| 东安县| 英吉沙县| 西城区| 凤山县| 黎平县| 宁安市| 嵊泗县| 射洪县| 长阳| 临猗县| 长汀县| 布拖县| 峨山| 苍溪县| 桃源县| 增城市| 沙洋县|