找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handleiding groepsschematherapie voor cluster C-persoonlijkheidsstoornissen; Edith E.M.L. Tjoa,Eelco H. Muste Book 2021Latest edition Bohn

[復制鏈接]
21#
發(fā)表于 2025-3-25 06:38:44 | 只看該作者
Basiselementen groepsschematherapien en via limited reparenting aan te sluiten bij onderliggende basisbehoeften. De modi vormen de rode draad in de behandeling. De taal van schematherapie wordt actief ingezet om verbinding te maken in de groep en problemen te begrijpen. Herkenning en bewustwording, door onder meer psycho-educatie en
22#
發(fā)表于 2025-3-25 07:50:25 | 只看該作者
Inclusie- en exclusiecriteriast- of eetstoornissen en/of langer bestaande problemen en klachten voor wie eerdere behandeling onvoldoende resultaat bood. Exclusiecriteria vormen alcohol- of drugsafhankelijkheid, comorbide psychotische stoornis, bipolaire type 1-stoornis, een stoornis uit het autismespectrum, een borderline-perso
23#
發(fā)表于 2025-3-25 14:39:43 | 只看該作者
Concrete uitwerking van het dertig-sessiesprotocollementen van het protocol kunnen ook bij individuele behandeling ingezet worden. In de groep keren enkele elementen steeds terug, zoals bij de in- en uitstroom van cli?nten. De verschillende modi komen in een cyclus van 10 sessies steeds terug. Modusbewustwording, modusregulatie en ervaringsgerichte
24#
發(fā)表于 2025-3-25 19:26:54 | 只看該作者
Intakegesprekken voorafgaand aan de groep op de schemavragenlijst en modivragenlijst worden besproken en er wordt een verband gelegd tussen de klachten en problemen en het modusmodel. Er worden eerste afspraken gemaakt over hoe het beste kan worden omgegaan met bepaalde copingmodi. De cli?nt formuleert doelen voor behandeling, als het nodi
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:07:40 | 只看該作者
Kaders bij de groepssessieshamelijke signalen en letterlijk in beweging komen, zijn behulpzaam om copingmodi te doorbreken. Limited reparenting is belangrijk om aan te sluiten bij onderliggende basisbehoeften die per cli?nt kunnen verschillen. Elke cyclus heeft een eigen focus en cli?nten maken doelen per cyclus. In de eerste
26#
發(fā)表于 2025-3-26 04:02:47 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 04:31:25 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:39:30 | 只看該作者
Uitwerking per sessie past. De inhoud van de sessies combineert interventies voor de junioren, medioren en senioren in de groep. Voor de therapeuten is het belangrijk zich goed voor te bereiden en zich steeds bewust te zijn van het (van elkaar verschillende) huiswerk dat cli?nten tevoren gemaakt hebben en verbanden te l
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:13:26 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 16:49:50 | 只看該作者
Thema 2 De copingmodirt coping; vermijding, overgave of overcompensatie? Zijn er uitspraken of gedragingen die zij bij zichzelf herkennen? Bij de medioren gaat het om de relatie met het verleden van deze copingmodi; wat is de relatie met het verleden en welke onderliggende behoeften zijn er achter de copingmodi? De seni
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 23:54
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
玛沁县| 天全县| 察哈| 台州市| 常宁市| 正蓝旗| 镇雄县| 嘉义市| 林州市| 南华县| 清水河县| 柘荣县| 龙州县| 咸丰县| 彝良县| 康平县| 武清区| 沙坪坝区| 九龙城区| 蓝田县| 镇平县| 宜城市| 南昌县| 云阳县| 岗巴县| 江西省| 通城县| 凌云县| 宁武县| 武宁县| 永胜县| 吉木萨尔县| 郸城县| 咸丰县| 盐亭县| 瑞丽市| 古蔺县| 来凤县| 嵊州市| 长丰县| 呼伦贝尔市|