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Titlebook: Handbuch Werbung für Investitionsgüter; Dankwart Rost,Karl-Heinz Strothmann Book 1983 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH,

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:03:32 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Handbuch Werbung für Investitionsgüter
編輯Dankwart Rost,Karl-Heinz Strothmann
視頻videohttp://file.papertrans.cn/424/423305/423305.mp4
圖書封面Titlebook: Handbuch Werbung für Investitionsgüter;  Dankwart Rost,Karl-Heinz Strothmann Book 1983 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH,
出版日期Book 1983
關(guān)鍵詞Beschaffung; Bilanz; Investition; Konsum; Kostenkontrolle; Marketing; Public Relations; Vertrieb; Werbeplanu
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-85707-1
isbn_softcover978-3-409-96350-3
isbn_ebook978-3-322-85707-1
copyrightBetriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, Wiesbaden 1983
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書目名稱Handbuch Werbung für Investitionsgüter影響因子(影響力)




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:47:26 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:56:14 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 04:39:35 | 只看該作者
Dankwart Rostieving to its presentation mechanism. Particular benefit of this approach for threat and risk analysis is effective utilization of location data, advanced spatial analysis techniques and more variety in data visualization. Examples of organizations which need such system are intelligence agencies, emergence services or epidemiology centers.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 08:43:45 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:25:59 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:20:39 | 只看該作者
Die Rolle der Direktwerbung — Direktwerbemitteleml?sungen anzubieten, Produktpr?ferenzen zu schaffen und letztlich über Konditionen und Preis zum angestrebten Verkaufsabschlu? zu kommen. Im weitesten Sinne ist das pers?nliche Gespr?ch ?Direktwerbung“, die im Falle des Erfolges in den ?Direktverkauf“ mündet [1].
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:22:46 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:23:07 | 只看該作者
Karin Maa? own low-capacity purification stations, and a pilot STP designed for small or very small localities (up to 500 inhabitants) such as villages, communes, hotels and camps, located inside the STP in Timisoara, Romania.
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:15:52 | 只看該作者
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