找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: ;

[復(fù)制鏈接]
樓主: ISSUE
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:01:24 | 只看該作者
entury. I analyze the cultural factors that explain its selective appropriation during this period. I also examine the national, political, and pedagogical context that, till 1934, tended to exclude Deweyan pedagogy, while appropriating enthusiastically the concepts and prescriptions of the European
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:14:33 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 13:44:34 | 只看該作者
The Social Visibility of Corporeality: The Rebel Youth Films in the Fifties,lion about to transform West Germany’s social order. This chapter analyzes the discourse about the rebel youth films ., ., ., and . They paradigmatically stand for the genre and together caused a public discourse. Through an aesthetics of physical presence and sensual corporeality, the films develop
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:11:02 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:15:14 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:40:17 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:26:15 | 只看該作者
und eine kritische Würdigung des Erkenntnisstandes in dieser Disziplin. Es bietet eine weit gefasste Abhandlung zentraler Themen, Fragestellungen und Forschungsergebnisse der gegenw?rtigen Bildungssoziologie. Im Vordergrund stehen dabei Wechselwirkungen zwischen gesellschaftlichen Verh?ltnissen, Bi
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:47:03 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-87741-4relevanten Themen die jeweiligen Ansprechpartner bekannt sind. So baut sich Schritt für Schritt die Verbindung zwischen der Tochtergesellschaft und dem Mutterkonzern auf. Wenn dies gelingt, kann auf beiden Seiten das Vertrauen wachsen, die Post-Merger-Integration gemeinsam erfolgreich zu meistern.
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:33:41 | 只看該作者
Dynamiklegt. Die . ist zu jedem Zeitpunkt gleich gro?: . (10.1) ist zugleich die Gleichung für die Durchschnittsgeschwindigkeit..Aufgaben der Bewegungslehre lassen sich leichter l?sen, wenn das .,?.-Diagramm aufgezeichnet und ausgewertet wird (Skizze genügt).
30#
發(fā)表于 2025-3-26 19:35:15 | 只看該作者
the authors compile various studies examining the relationship between student achievement and 21 psychological, social and demographic variables separately. The philosophy behind this book is to direct future research and practices rather than addressing the limits of current studies..978-3-319-85821-0978-3-319-56083-0
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 10:59
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
克什克腾旗| 玉林市| 同江市| 新昌县| 黑山县| 睢宁县| 清涧县| 西昌市| 绵阳市| 仙居县| 突泉县| 安龙县| 扎鲁特旗| 永仁县| 灵石县| 廉江市| 张家港市| 岑巩县| 东辽县| 高青县| 梁平县| 扶余县| 颍上县| 沙洋县| 聂荣县| 弥渡县| 昌都县| 会宁县| 红安县| 固始县| 金堂县| 澄江县| 南川市| 开平市| 寿光市| 方正县| 共和县| 博白县| 顺平县| 华蓥市| 蒙阴县|