找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: ;

[復(fù)制鏈接]
樓主: ISSUE
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:01:24 | 只看該作者
entury. I analyze the cultural factors that explain its selective appropriation during this period. I also examine the national, political, and pedagogical context that, till 1934, tended to exclude Deweyan pedagogy, while appropriating enthusiastically the concepts and prescriptions of the European
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:14:33 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 13:44:34 | 只看該作者
The Social Visibility of Corporeality: The Rebel Youth Films in the Fifties,lion about to transform West Germany’s social order. This chapter analyzes the discourse about the rebel youth films ., ., ., and . They paradigmatically stand for the genre and together caused a public discourse. Through an aesthetics of physical presence and sensual corporeality, the films develop
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:11:02 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:15:14 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:40:17 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:26:15 | 只看該作者
und eine kritische Würdigung des Erkenntnisstandes in dieser Disziplin. Es bietet eine weit gefasste Abhandlung zentraler Themen, Fragestellungen und Forschungsergebnisse der gegenw?rtigen Bildungssoziologie. Im Vordergrund stehen dabei Wechselwirkungen zwischen gesellschaftlichen Verh?ltnissen, Bi
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:47:03 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-87741-4relevanten Themen die jeweiligen Ansprechpartner bekannt sind. So baut sich Schritt für Schritt die Verbindung zwischen der Tochtergesellschaft und dem Mutterkonzern auf. Wenn dies gelingt, kann auf beiden Seiten das Vertrauen wachsen, die Post-Merger-Integration gemeinsam erfolgreich zu meistern.
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:33:41 | 只看該作者
Dynamiklegt. Die . ist zu jedem Zeitpunkt gleich gro?: . (10.1) ist zugleich die Gleichung für die Durchschnittsgeschwindigkeit..Aufgaben der Bewegungslehre lassen sich leichter l?sen, wenn das .,?.-Diagramm aufgezeichnet und ausgewertet wird (Skizze genügt).
30#
發(fā)表于 2025-3-26 19:35:15 | 只看該作者
the authors compile various studies examining the relationship between student achievement and 21 psychological, social and demographic variables separately. The philosophy behind this book is to direct future research and practices rather than addressing the limits of current studies..978-3-319-85821-0978-3-319-56083-0
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 12:53
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
肥城市| 房山区| 株洲市| 高台县| 兴隆县| 申扎县| 莱州市| 蚌埠市| 沙湾县| 平阳县| 新兴县| 广东省| 湛江市| 兴城市| 五原县| 商水县| 辰溪县| 铅山县| 长垣县| 商都县| 固原市| 禹城市| 武穴市| 黎城县| 隆昌县| 郸城县| 梁平县| 宁化县| 兴安盟| 肇东市| 自贡市| 巴青县| 阳城县| 沭阳县| 金昌市| 木兰县| 丰顺县| 东乡族自治县| 永和县| 平原县| 岳西县|