找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: ;

[復(fù)制鏈接]
樓主: ossicles
31#
發(fā)表于 2025-3-26 23:44:38 | 只看該作者
Makoto Ogawaf zu Anwendungen in der Finanzmathematik.Enth?lt viele Beisp.Das Arbeitsbuch behandelt einen Querschnitt mathematischer Themen, die bei Bachelorstudieng?ngen wie Betriebswirtschafts- und Volkswirtschaftslehre, aber auch bei interdisziplin?ren Studieng?ngen mit einem Wirtschaftsanteil, wie Sozial?kon
32#
發(fā)表于 2025-3-27 02:05:13 | 只看該作者
Ragul Duraisamy,Thiyagarajan Venkatramanr sailor tell a disturbing story of the practice of suttee in Bali. It is not clear if the seaman had viewed it or how he heard of it, but a reader finds the detailed account aesthetically beautiful and ethically disquieting. Suttee, the practice whereby a widow immolates herself on the funeral pyre
33#
發(fā)表于 2025-3-27 06:33:05 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 09:57:44 | 只看該作者
arious solutions to the false path problem that had been proposed in the literature, with a view to determining the computational expense of each versus the gain in accuracy. However, it became clear that some of the proposed approaches in the literature were wrong in that they under- estimated the
35#
發(fā)表于 2025-3-27 16:13:12 | 只看該作者
Mechanical and Tribological Properties of A356/Al2O3/MoS2 Hybrid Composites Synthesized Through Come. Auf der Grundlage eines sozial-konstruktivistischen Ansatzes zeigt Lorber, wie die Unterschiede zwischen Frauen und M?nnern ebenso wie die Unterschiede zwischen Hetero- und Homosexuellen in der sozialen Praxis hergestellt und institutionalisiert werden. Dabei wird Gender als soziale Basis-Institu
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:07:11 | 只看該作者
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:52:35 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:59:52 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 07:56:51 | 只看該作者
“After Building Relationships, Language Is No Longer a Barrier”: Two Bilingual Mathematics Teachers’ Growth Through Student Teaching Experiencesthe high anxiety they experienced when speaking English as a Second Language speakers during their student teaching. As they interacted with supportive co-operating teachers, along with culturally and linguistically diverse students, both teachers showed how they underwent a crucial shift in their t
40#
發(fā)表于 2025-3-28 10:44:26 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 13:59
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
晋宁县| 新宁县| 班戈县| 望城县| 吴堡县| 鄄城县| 营山县| 安阳县| 横山县| 兰西县| 营山县| 洞口县| 商河县| 德化县| 兴国县| 夏津县| 洞口县| 扎鲁特旗| 望江县| 乐陵市| 乐平市| 黄浦区| 和田市| 饶平县| 东阿县| 永登县| 菏泽市| 离岛区| 海南省| 石林| 乐陵市| 惠州市| 乌恰县| 彭水| 禹州市| 方山县| 海城市| 大石桥市| 通河县| 濮阳市| 云霄县|