找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel; Een training voor op Aafke Scharloo,Carina Kregten,Giuditta

[復(fù)制鏈接]
查看: 15587|回復(fù): 35
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 20:07:43 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel
副標題Een training voor op
編輯Aafke Scharloo,Carina Kregten,Giuditta Soro
視頻videohttp://file.papertrans.cn/386/385405/385405.mp4
概述Herschreven en aangepast voor gebruik in Nederland.Helpt kinderen met een verstandelijke beperking hulp te bieden na trauma.Geschikt voor professionals, ouders, pleegouders en andere direct betrokkene
圖書封面Titlebook: Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel; Een training voor op Aafke Scharloo,Carina Kregten,Giuditta
描述.Deze training helpt om kinderen met een verstandelijke beperking de juiste hulp te bieden na een traumatische ervaring. En om met de kinderen én hun gezin aan herstel te werken. Het is bedoeld voor professionals, ouders, pleegouders en andere direct betrokkenen..Het is een training die bestaat uit een handleiding voor trainers en een werkboek voor deelnemers met powerpoint dia’s en werkbladen als extra materiaal. De opzet is vergelijkbaar met onze succesvolle uitgave ‘Zorgen voor getraumatiseerde kinderen‘.?.
出版日期Book 2021Latest edition
關(guān)鍵詞trauma en lvb; trauma en kinderen; training en trauma kinderen; getraumatiseerde kinderen; kinderen met
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-2539-9
isbn_softcover978-90-368-2538-2
isbn_ebook978-90-368-2539-9
copyrightBohn Stafleu van Loghum is een imprint van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Nature 2021
The information of publication is updating

書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel影響因子(影響力)




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel被引頻次




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel年度引用




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel年度引用學(xué)科排名




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel讀者反饋




書目名稱Getraumatiseerde kinderen met een verstandelijke beperking: Helpen bij Herstel讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:32:22 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:23:03 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:20:12 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:57:17 | 只看該作者
In Search of a Perfect Regulatory SystemDeze module richt zich op de behoeften van opvoeders en begeleiders en de stappen die je zelf kunt nemen om je eigen stress te verminderen en goed voor jezelf te zorgen.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:03:10 | 只看該作者
Module 2: Ontwikkeling, verstandelijke beperking en trauma,In deze module leer je over de normale ontwikkelingsmijlpalen van een kind en hoe die bij kinderen met een verstandelijke beperking anders kunnen verlopen.
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:11:06 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:03:18 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:03:24 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:36:03 | 只看該作者
Aafke Scharloo,Carina Kregten,Giuditta SoroHerschreven en aangepast voor gebruik in Nederland.Helpt kinderen met een verstandelijke beperking hulp te bieden na trauma.Geschikt voor professionals, ouders, pleegouders en andere direct betrokkene
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 05:41
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
涟水县| 葫芦岛市| 津南区| 静宁县| 东丰县| 连南| 珠海市| 霍山县| 察隅县| 全州县| 榆树市| 襄樊市| 米泉市| 晋中市| 鄂尔多斯市| 固原市| 抚远县| 郎溪县| 鹿邑县| 中方县| 罗江县| 东莞市| 公安县| 忻州市| 津南区| 武胜县| 仙居县| 营口市| 佛坪县| 南雄市| 托克托县| 阿图什市| 靖西县| 砚山县| 永新县| 五指山市| 同德县| 闽清县| 玉山县| 广南县| 凤山市|