找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Generation Z – Personalmanagement und Führung; 21 Tools für Entsche Lorenz Schlotter,Philipp Hubert Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. der/

[復(fù)制鏈接]
樓主: 連結(jié)
21#
發(fā)表于 2025-3-25 04:33:30 | 只看該作者
Book 2020Personalmanagement und moderne Führung mit Fokus auf junge Fachkr?fte und Experten der Generation Z (Jg. 1995-2010). Die Autoren nehmen Sie mit auf eine Reise durch 21 Tools, die Ihnen dabei helfen werden, die Generation Z noch effektiver zu finden, zu binden und zu führen. Dieses Buch ist Ihr praxi
22#
發(fā)表于 2025-3-25 07:48:09 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 13:20:40 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:24:37 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:22:34 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:58:12 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 06:56:04 | 只看該作者
Arguments Over Life Extension in Contemporary Bioethicsextualization for contemporary bioethics in general by locating it within postmodernity, which discloses crucial implications for what normative claims can possibly be justified within contemporary bioethics and clarifies the typical form that transgression of these limits takes in contemporary bioe
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:42:10 | 只看該作者
How the Libet Tradition Can Contribute to Understanding Human Action Rather than Free Will,ptance and controversy. Discussions in both philosophy and cognitive neuroscience have indeed generated an active and at times polarized debate on whether such findings successfully disprove free will, which is the issue that is customarily considered to be at stake. In our view, this polarization o
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:15:47 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 19:35:09 | 只看該作者
2512-0794 elsweise Bildungsstandards, Schulinspektionen oder Selbstevaluation - implementiert. Die Innovationen werden in diesem Handbuch einer systematischen theoretischen und empirischen Analyse unterzogen. Damit bietet das Handbuch zum ersten Mal einen differenzierten überblick über Prozesse und Wirkungen
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 12:08
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
宝坻区| 贺兰县| 乐山市| 高青县| 东兰县| 比如县| 香格里拉县| 琼海市| 吕梁市| 德州市| 高淳县| 兴仁县| 扶余县| 连平县| 乐东| 故城县| 淳安县| 东辽县| 邳州市| 鄂温| 五台县| 和林格尔县| 海林市| 普兰店市| 巴林右旗| 辽中县| 沽源县| 积石山| 三原县| 开阳县| 赤壁市| 永泰县| 兴隆县| 九江县| 通渭县| 饶河县| 攀枝花市| 曲周县| 长沙市| 连山| 溆浦县|