找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs; Lia Bijkerk Book 2015Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2015 BKE.Basiskw

[復(fù)制鏈接]
查看: 28427|回復(fù): 47
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:09:20 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
期刊全稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs
影響因子2023Lia Bijkerk
視頻videohttp://file.papertrans.cn/193/192617/192617.mp4
發(fā)行地址Helpt de docent bij het voldoen aan de eisen voor de BKE-certificering.Helpt de docent bij inschatten van eigen bekwaamheid in examinering.Biedt de docent inspiratie bij het maken van toetsen.Behandel
學(xué)科分類BDB Docentenreeks
圖書封面Titlebook: Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs;  Lia Bijkerk Book 2015Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2015 BKE.Basiskw
影響因子.Vanuit de overheid moeten alle docenten in het hoger beroepsonderwijs een basiskwalificatie examinering (BKE) halen. Dit boek bevat de theoretische basis die een hbo-docent nodig heeft om de bewijsstukken voor deze verplichte BKE-certificering te kunnen leveren. De praktische voorbeelden in het boek geven een handreiking bij het maken van verschillende soorten toetsen. De reflectievragen en portfolio-opdrachten helpen hbo-docenten bij het inschatten van de eigen bekwaamheid op het gebied van toetsen..De vele cases en tips zijn afkomstig vanuit de praktijk van verschillende hogescholen..De BKE richt zich op het doorlopen van de toetscyclus binnen het eigen vak/module. Deze kwalificatie is nodig als een docent optreedt als examinator. Met examinator wordt in het hoger beroepsonderwijs iedere docent bedoeld die eindverantwoordelijk is voor één of meer fasen van de toetscyclus. Deze toetscyclus bestaat uit 7 fasen. De examinator ontwerpt en construeert een toets (fase 1 t/m 3), neemt deze af en beoordeelt (fase 4), analyseert en registreert (fase 5 en 6). Essentieel voor de borging van de kwaliteit van het toetsproces is fase 7: de examinator evalueert het doorlopen van alle fasen en
Pindex Book 2015Latest edition
The information of publication is updating

書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs影響因子(影響力)




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs被引頻次




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs年度引用




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs年度引用學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs讀者反饋




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:32:29 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7ctoren van invloed op de betrouwbaarheid en validiteit van de toetsresultaten. Ook is het belangrijk dat het voor iedereen duidelijk is wat wel en niet mag. Daarom besteden we aandacht aan een afnameprotocol, surveillantenprotocol en een fraudeprotocol..Voor het . van kennistoetsen heb je een antwoo
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:19:27 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7 bepalen voor toetsen en hoe de uitslag van de toets op basis van deze cesuur omgezet kan worden in een beoordeling..Ten slotte wordt advies gegeven over hoe je de gemaakte toets kunt analyseren op kwaliteit en hoe je de kwaliteit van de beoordelaars kan analyseren, waarbij beoordelaarsfouten zo vee
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:04:52 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:42:43 | 只看該作者
Wat is metacognitieve therapie?,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:49:21 | 只看該作者
Werken vanuit een fundament,egeven van verschillende basisdocumenten en daarbij wordt uitgelegd wat de functie is van een Onderwijs- en Examenregeling (OER).Ten slotte wordt het belang van een goed toetsplan als fundament onder de gehele opleiding benadrukt.
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:21:59 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:16:22 | 只看該作者
Fase 6: Registreren en communiceren,geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:05:50 | 只看該作者
Fase 7: Evalueren en verbeteren,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:19:23 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 11:33
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
和平区| 巍山| 济南市| 秀山| 华亭县| 池州市| 泽库县| 凌源市| 额尔古纳市| 苍南县| 定西市| 贵溪市| 顺义区| 凯里市| 栾川县| 香港| 磐石市| 会理县| 曲阳县| 湛江市| 抚顺县| 长春市| 涿鹿县| 滦平县| 桃园县| 吴桥县| 浙江省| 喀喇沁旗| 崇明县| 枝江市| 织金县| 达州市| 阿克苏市| 凤城市| 庄河市| 石林| 华宁县| 台州市| 唐海县| 定远县| 塘沽区|