找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Blijf van mijn mama af!; Een handleiding voor Alicia F. Lieberman,Chandra Ghosh Ippen,Patricia V Book 2019Latest edition Bohn Stafleu van L

[復(fù)制鏈接]
樓主: 次要
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:44:21 | 只看該作者
2. Chr. Wolffs Lehre vom Exemplumntieme relaties tussen volwassenen als voor die tussen volwassenen en kinderen. Alle intieme relaties bestaan binnen een culturele context die de uiting ervan bepaalt. Alle culturen hebben mechanismen ontwikkeld voor het beheersen en reguleren van de uiting van emoties die anders het sociale weefsel zouden kunnen aantasten.
32#
發(fā)表于 2025-3-27 03:27:08 | 只看該作者
Lernen und Erz?hlen interdisziplin?r in het dagelijks leven als in de therapeutische setting. Dit doel kan met name lastig te verwezenlijken zijn wanneer het trauma bestaat in blootstelling aan hevig geweld dat zich op onvoorspelbare momenten kan voordoen in het gezin of de buurt.
33#
發(fā)表于 2025-3-27 08:27:08 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 13:11:47 | 只看該作者
Narration, Biographie, Identit?tnstructies is een vaardigheid die ze met veel moeite verwerven. Deze ontwikkelingskenmerken zijn ingebouwd in de structuur van CPP. De behandeling berust niet op een programma van sessie tot sessie, maar maakt gebruik van de gelegenheden die het kind en de ouders bieden via hun spontane activiteiten en interacties van moment tot moment.
35#
發(fā)表于 2025-3-27 17:27:59 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 21:33:38 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-0348-5529-7ngaan, moeten therapeuten ook uitzoeken wie de ouders en het kind zijn, ook wat betreft de achtergrond van de verwijzing voor behandeling, demografische informatie, het huidige probleem en risico- en beschermende factoren in de gezinssamenstelling.
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:16:50 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 05:43:23 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 09:57:59 | 只看該作者
,Zur Einsch?tzung der Lernbüroarbeit,De Joodse wijze Hillel gebruikte drie vragen om antwoord te geven op de schijnbare tegenstrijdigheid tussen zorgen voor jezelf en het streven goed te doen in de wereld: ‘Als ik er niet voor mijzelf ben, wie zal er dan voor mij zijn? En als ik er alleen maar voor mezelf ben, wie ben ik dan? En als niet nu, wanneer dan?’
40#
發(fā)表于 2025-3-28 13:18:25 | 只看該作者
Anke Fuchs-Dorn,Corinna KremlingBij ouder-kindpsychotherapie (CPP) gaat het meestal om wekelijkse sessies gedurende een periode die kan vari?ren van 20 tot 32?weken of meer, afhankelijk van de klinische noodzaak. Sessies duren ongeveer 60?minuten en kunnen plaatsvinden bij het kind thuis of in de therapeutische speelruimte.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 02:03
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
长武县| 聂荣县| 武穴市| 恩施市| 沧州市| 辉县市| 葵青区| 峡江县| 元阳县| 江西省| 高唐县| 宁远县| 兴安县| 汉寿县| 秦皇岛市| 白河县| 方正县| 响水县| 习水县| 扬州市| 廉江市| 漳浦县| 竹溪县| 沂水县| 海安县| 湖北省| 即墨市| 方山县| 永仁县| 罗平县| 长垣县| 河南省| 隆回县| 潼关县| 高密市| 民县| 济南市| 渭南市| 房山区| 南城县| 敦化市|