找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen; 10x doen Ingeborg Grootendorst,Merel Smit Book 2016Latest edition

[復(fù)制鏈接]
樓主: 弄混
41#
發(fā)表于 2025-3-28 16:33:17 | 只看該作者
Laten merken dat ik luister,ch met hun gezicht en lichaamshouding naar een ander en leren een ontvangstbevestiging te geven. De kinderen worden zich bewust van hun eigen houding, blikrichting en aandacht. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zichzelf. Wát doen ze en hóé doen ze. Deze
42#
發(fā)表于 2025-3-28 19:32:54 | 只看該作者
Een vraag stellen,chten zich met hun gezicht en lichaamshouding naar een ander en leren op een goede manier een vraag te stellen, om hulp te vragen en hulp te accepteren. De kinderen worden zich bewust van hun eigen adem en stem, de richting van hun blik en van hun aandacht. Door hier aandacht aan te besteden, staan
43#
發(fā)表于 2025-3-29 00:09:23 | 只看該作者
Aardig doen,ichten zich met hun gezicht en lichaamshouding op een ander en leren op een goede manier iets aardigs te zeggen of te doen. De kinderen worden zich bewust van hun eigen stem, de richting van hun blik en hun houding. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zich
44#
發(fā)表于 2025-3-29 06:01:17 | 只看該作者
Gevoelens: herkennen van gevoelens bij anderen,ren leren in eerste instantie goed te kijken en te luisteren: waaraan kun je zien of merken hoe iemand zich voelt? Ook staan we stil bij verschillende uitingsvormen van een gevoel. Niet iedereen is immers hetzelfde, en soms is het lastig te zien of te merken wat iemand voelt. Rustig kijken en luiste
45#
發(fā)表于 2025-3-29 09:33:20 | 只看該作者
Zeggen hoe je je voelt,lang. De kinderen leren in eerste instantie goed op zichzelf te letten en opmerkzaam te zijn op eigen signalen:‘Wanneer voel je je blij, of boos?’ Ook staan we stil bij verschillen tussen de kinderen. Niet iedereen is immers hetzelfde, en soms is het moeilijk om precies te zeggen hoe je je voelt. Oo
46#
發(fā)表于 2025-3-29 13:09:53 | 只看該作者
47#
發(fā)表于 2025-3-29 19:38:43 | 只看該作者
48#
發(fā)表于 2025-3-29 21:28:04 | 只看該作者
Aan een ander denken / rekening houden met een ander,inden zich regelmatig in groepen, zowel op school als in het gezin of de groep. In elke groep en in elke situatie heeft iedereen een positie en een eigen rol. Deze vaardigheid is van belang om hier op een adequate manier mee om te gaan. Ze leren wat ze zelf kunnen en doen, maar ook naar anderen te k
49#
發(fā)表于 2025-3-30 00:39:57 | 只看該作者
Samen spelen en werken: overleggen,ich vaak in groepen, zowel op school als in het gezin of de groep. In elke groep en in elke situatie moet geregeld samengewerkt of kan samengespeeld worden. Overleggen vereist veel van de voorgaande vaardigheden. Om deze vaardigheid te beheersen wordt geoefend met handige vragen, weten wat je zelf l
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 05:00
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
岚皋县| 石楼县| 高淳县| 靖安县| 灵璧县| 临泽县| 柳州市| 高雄县| 宿松县| 集安市| 惠安县| 呼和浩特市| 顺昌县| 罗定市| 宁津县| 山阴县| 托克托县| 焦作市| 迁西县| 乌拉特中旗| 津市市| 绥滨县| 化隆| 绵阳市| 连州市| 台安县| 枞阳县| 遵义县| 德令哈市| 黄大仙区| 津市市| 阳曲县| 吴江市| 河间市| 双峰县| 墨江| 黄山市| 福安市| 武冈市| 凤庆县| 成安县|