找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Behandeling van de dwangstoornis bij kinderen en adolescenten; Met het cognitief-ge Else Haan,Lidewij Wolters Book 2009Latest edition Bohn

[復(fù)制鏈接]
樓主: CULT
11#
發(fā)表于 2025-3-23 13:13:13 | 只看該作者
Kind en adolescent praktijkreekshttp://image.papertrans.cn/b/image/182719.jpg
12#
發(fā)表于 2025-3-23 16:26:20 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/0-387-28503-2 haten de dwangrituelen zelfs), zal het toch alles op alles zetten om ze te kunnen uitvoeren. Met de dwangrituelen wordt bereikt dat angst vermindert of zelfs niet optreedt. Dwangrituelen kunnen zo worden opgevat als actief vermijdingsgedrag.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 20:38:56 | 只看該作者
Sunil Bharitkar,Chris Kyriakakisn. Bij sommige kinderen zijn de klachten eerder verdwenen, bij anderen moet de behandeling veel langer duren. Het is vaak vrij ingewikkeld wanneer besloten moet worden de behandeling als afgerond te beschouwen.
14#
發(fā)表于 2025-3-23 22:52:18 | 只看該作者
Immersive Audio Signal ProcessingDe huiswerkopdrachten – om vervelende associaties met school te vermijden oefeningen genoemd – zijn een essentieel onderdeel in de behandeling van de dwangstoornis. Zij vormen als het ware de achillespees van de therapeut. Als het kind de oefeningen thuis niet doet en niet blijft doen, zal de behandeling mislukken.
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:04:42 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 06:34:09 | 只看該作者
Thomas Strasser,Wolfgang GrellerDit protocol is geschikt voor de behandeling van kinderen en jongerenmet een dwangstoornis. Voor jongere kinderen zijn aanpassingen beschreven. Vanzelfsprekend kunnen deze aanpassingen ook gebruikt worden bij jongeren voor wie de eerst beschreven technieken te ingewikkeld zijn.
17#
發(fā)表于 2025-3-24 14:15:10 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 16:59:09 | 只看該作者
19#
發(fā)表于 2025-3-24 20:09:26 | 只看該作者
Behandelprotocol per sessie,Dit protocol is geschikt voor de behandeling van kinderen en jongerenmet een dwangstoornis. Voor jongere kinderen zijn aanpassingen beschreven. Vanzelfsprekend kunnen deze aanpassingen ook gebruikt worden bij jongeren voor wie de eerst beschreven technieken te ingewikkeld zijn.
20#
發(fā)表于 2025-3-25 02:28:06 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-11 03:58
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
杭锦后旗| 昭觉县| 施甸县| 秦安县| 淮阳县| 柘荣县| 大足县| 连州市| 贡嘎县| 老河口市| 定襄县| 工布江达县| 兴城市| 临泽县| 元朗区| 山东省| 赤壁市| 昂仁县| 乐都县| 惠来县| 克东县| 南漳县| 崇左市| 玉屏| 体育| 涿鹿县| 玉屏| 聊城市| 洮南市| 大城县| 东城区| 弥渡县| 新邵县| 逊克县| 唐海县| 云安县| 互助| 璧山县| 贵南县| 沛县| 阿拉善盟|