找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Automotive Acoustics Conference 2021; 6. Internationale AT Alexander Heintzel Conference proceedings 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die

[復(fù)制鏈接]
查看: 10006|回復(fù): 42
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:50:54 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
期刊全稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021
期刊簡(jiǎn)稱(chēng)6. Internationale AT
影響因子2023Alexander Heintzel
視頻videohttp://file.papertrans.cn/167/166641/166641.mp4
發(fā)行地址ATZlive-Tagungen zusammengefasst.Fachinformationen aus Industrie und Wissenschaft.Durch optimales NVH-Verhalten zu komfortableren und leiseren Fahrzeugen
學(xué)科分類(lèi)Proceedings
圖書(shū)封面Titlebook: Automotive Acoustics Conference 2021; 6. Internationale AT Alexander Heintzel Conference proceedings 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die
影響因子.Der Tagungsband zur ATZlive-Veranstaltung ?Automotive Acoustics Conference 2021“ befasst sich mit technischer Akustik und NVH, welche zu den wichtigsten Indikatoren für Fahrzeugqualit?t und -verarbeitung geh?ren. Mit den grundlegenden Ver?nderungen der Antriebstechnik rücken diese Aspekte daher zunehmend in den Fokus der Automobilforschung und -entwicklung. Fahrzeugarchitekturen, Antriebssysteme und Designgrunds?tze werden aufgrund der weltweiten Emissionsgesetzgebungen, die energieeffiziente Fahrzeuge f?rdern, einer kritischen Betrachtung unterzogen. Schon in sehr naher Zukunft muss die gleiche oder eine h?here NVH-Performance durch Leichtbaustrukturen, kleinere Motoren mit Turbolader oder alternative Antriebsstr?nge erreicht werden. Die internationale Automotive Acoustics Conference bietet hierfür ein wichtiges globales Forum für den Wissens- und Meinungsaustausch..
Pindex Conference proceedings 2023
The information of publication is updating

書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Automotive Acoustics Conference 2021讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶(hù)組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:10:16 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:54:50 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-030-61757-8Road noise is undoubtedly the “acoustic enemy number one” for present and upcoming xHEV and EV vehicles. In the very typical customer usage of city driving for instance road noise is the major source.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:06:16 | 只看該作者
Dataneering Road Noise,Road noise is undoubtedly the “acoustic enemy number one” for present and upcoming xHEV and EV vehicles. In the very typical customer usage of city driving for instance road noise is the major source.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:56:47 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:14:12 | 只看該作者
Good Clinical Practice in der Gef??chirurgied in any satisfactory and universal manner, until now. Given the complexity of the input variables, conventional methods of signal processing quickly reach their limits. This is where AI-based methods of detecting and classifying anomalous acoustic events promise significant advancements..In this pa
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:57:56 | 只看該作者
Geert Jacobs,Astrid Vandendaeleeasons. The first one is the update of the test procedure for the measurement of Pass-By noise, which has strongly increased the contribution that tire noise gives to the Pass-By level. The second one is the proliferation in the number of Battery Electric Vehicle models developed by car manufacturer
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:31:33 | 只看該作者
Good Faith Under Australian Contract Law,of citizens and road users. New limits have been implemented in the UN R51 Regulation to reduce noise. To achieve these goals, car manufacturers need to refine their vehicle set-up, and a purely experimental approach may come too late. This article shows a method for simulating pass-by noise that ex
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:45:41 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:57:47 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-981-15-6078-1omfort. Uncertainty exists regarding reactions to the tonal components of electric powertrain noise and how expectations may adapt to lower interior noise levels. Motivated by these considerations, Autoneum and HEAD acoustics collaborated on a study to develop Sound Quality metrics that assess perce
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 04:21
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
清新县| 建昌县| 垣曲县| 安新县| 永年县| 麻栗坡县| 绥阳县| 东乌| 三都| 琼海市| 古田县| 公主岭市| 龙南县| 铜川市| 化德县| 保靖县| 昭平县| 建平县| 怀集县| 秀山| 雅安市| 屯昌县| 南康市| 衡山县| 四川省| 富平县| 新乡市| 浏阳市| 舞阳县| 九江市| 宿松县| 突泉县| 汉阴县| 垫江县| 湄潭县| 武强县| 新乡县| 石屏县| 遵义县| 柏乡县| 来安县|