找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Advances in Luxury Brand Management; Jean-No?l Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Au

[復(fù)制鏈接]
查看: 47004|回復(fù): 44
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:33:30 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
期刊全稱Advances in Luxury Brand Management
影響因子2023Jean-No?l Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe
視頻videohttp://file.papertrans.cn/149/148697/148697.mp4
發(fā)行地址Provides a comprehensive summary of the field, giving the reader the ability to dig deeper into challenges for research.Gives insights to management challenges and solutions, based on the results of r
學(xué)科分類Journal of Brand Management: Advanced Collections
圖書封面Titlebook: Advances in Luxury Brand Management;  Jean-No?l Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Au
影響因子..Presenting some of the most significant researchon the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the?.Journal ofBrand Management.?explores the complex relationships consumers tie withluxury, and the unique characteristicsof luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumersworldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainabilityfor luxury brands and major insights from a customer point of view, .Advances inLuxury Brand Management.?isessential reading for upper levelstudents as well as scholars and discerning practitioners..
Pindex Book 2017
The information of publication is updating

書目名稱Advances in Luxury Brand Management影響因子(影響力)




書目名稱Advances in Luxury Brand Management影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Advances in Luxury Brand Management網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Advances in Luxury Brand Management網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Advances in Luxury Brand Management被引頻次




書目名稱Advances in Luxury Brand Management被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Advances in Luxury Brand Management年度引用




書目名稱Advances in Luxury Brand Management年度引用學(xué)科排名




書目名稱Advances in Luxury Brand Management讀者反饋




書目名稱Advances in Luxury Brand Management讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:19:24 | 只看該作者
,Luxury Brand Marketing – The Experience Is Everything!,s supplementary material: .Im Zuge gegenw?rtigen Finanz- und Wirtschaftskrise sind die Wirtschaftswissenschaften und ihre gesellschaftliche Rolle stark in die Kritik geraten. Der publizistisch erfolgreichste Vorsto? ist dabei Joseph Vogls Band ?Das Gespenst des Kapitals“. Er formuliert nicht nur ein
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:10:16 | 只看該作者
The Luxury Brand Strategy Challenge,ungen aufweisen“, wohl auch den Anforderungen d’Alemberts an eine Laudatio: ?In einer Lobrede auf einen Gelehrten ist eine Analyse seiner Schriften unerl??lich“, nicht jedoch den zeitgen?ssischen Anforderungen: Die ?thematisch-inhaltlichen Topoi“ dieser Laudatio besch?ftigen sich praktisch nur mit d
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:50:11 | 只看該作者
The Specificity of Luxury Management: Turning Marketing Upside Down,nehmerische Aufgabe darstellt (Schmidheiny 1992), hat Umweltmanagement auch in der betrieblichen Praxis einen festen Platz in der Agenda der Unternehmensleitung. In unterschiedlichen Lernprozessen haben viele Leute in Unternehmungen realisiert, da? mit Umweltmanagement der betriebliche Umweltschutz
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:16:31 | 只看該作者
,Luxury Consumption in the Trade-Off Between Genuine and Counterfeit Goods: What Are the Consumers’ n gerade zu Beginn ihres Studiums Schwierigkeiten, weil auf den ersten Blick weder ein eindeutiger Untersuchungsgegenstand noch eine allgemein akzeptierte Struktur der Wirtschaftswissenschaften erkennbar ist. Dieses Buch erhellt den Hintergrund: es beschreibt das System der Wirtschaftswissenschaften
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:13:08 | 只看該作者
,Is Luxury Compatible with Sustainability? Luxury Consumers’ Viewpoint,s ein.Ideal für Studienanf?nger.Includes supplementary mater.Für Studenten ist der Einstieg in die Wirtschaftswissenschaften oft schwierig, weil auf den ersten Blick kein eindeutiger Untersuchungsgegenstand und keine allgemein akzeptierte Struktur erkennbar ist, anhand derer sich ein Fach wie Betrie
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:45:46 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:38:06 | 只看該作者
Managing the Growth Tradeoff: Challenges and Opportunities in Luxury Branding, Forschung. Die Fachzeitschrift ist das wichtigste Kommunikationsmedium in der wirtschaftswissenschaftlichen Disziplin. Anders als in den USA gibt es in Deutschland keine Diskussion über die Struktur der wissenschaftlichen Betr?ge in Zeitschriften der USA zu Marketing oder der Handelsbetriebslehre.
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:47:22 | 只看該作者
Measuring Perceptions of Brand Luxury,.Das Buch zeigt die Chancen auf, die sich deutschen UnternehGibt es Wirtschaftswunderl?nder? Dazu fallen einem Japan ein oder Westdeutschland. Beide Nationen stiegen nach dem 2. Weltkrieg im wahrsten Sinne des Wortes wie Ph?nix aus der Asche empor – auch sank des Wissen und die Erfahrungen aus fast
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:21:25 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-22 07:22
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
义马市| 古田县| 吉林市| 孟津县| 双城市| 上蔡县| 鲁甸县| 木兰县| 上虞市| 石台县| 成武县| 祥云县| 黄龙县| 盐边县| 金乡县| 永福县| 泰来县| 东乌珠穆沁旗| 荥经县| 晴隆县| 新蔡县| 房产| 鄂州市| 辽宁省| 乌鲁木齐县| 五指山市| 太谷县| 金川县| 大宁县| 乐安县| 哈密市| 明溪县| 汉川市| 桑植县| 淳化县| 亚东县| 精河县| 视频| 民乐县| 水富县| 湘乡市|