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Titlebook: Advances in Advertising Research IX; Power to Consumers Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend Book 2018 Springer Fachmedien Wies

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:11:25 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
期刊全稱Advances in Advertising Research IX
期刊簡稱Power to Consumers
影響因子2023Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend
視頻videohttp://file.papertrans.cn/147/146623/146623.mp4
發(fā)行地址Publication in the field of economic sciences.Persuading the consumer with new advertising formats.Effectiveness of in-game advertising.An insight into the effects of advertising execution styles
學(xué)科分類European Advertising Academy
圖書封面Titlebook: Advances in Advertising Research IX; Power to Consumers Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend Book 2018 Springer Fachmedien Wies
影響因子.This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring to advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 16th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ghent (Belgium) in June 2017. The conference gathered more than 160 participants from over 30 countries all over the world..
Pindex Book 2018
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書目名稱Advances in Advertising Research IX影響因子(影響力)




書目名稱Advances in Advertising Research IX影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Advances in Advertising Research IX網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Advances in Advertising Research IX網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Advances in Advertising Research IX被引頻次




書目名稱Advances in Advertising Research IX被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Advances in Advertising Research IX年度引用




書目名稱Advances in Advertising Research IX年度引用學(xué)科排名




書目名稱Advances in Advertising Research IX讀者反饋




書目名稱Advances in Advertising Research IX讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:27:12 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:43:40 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:46:22 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:42:17 | 只看該作者
Front Matter3 Eintragungen zum Schlagwort Unternehmenskommunikation auf, wobei sich die meisten mit Fragen der Fachsprache bzw. der interkulturellen Spezifika, vornehmlich des Japanischen, befassen. Schl?gt man hingegen einschl?gige Werke zur Organisationskommunikation auf, so finden sich dort hunderte und aber
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:36:50 | 只看該作者
n kulturellen Differenzen — genügt dabei h?ufig schon, um allseits und weithin — auf seiten der Politik wie gleicherma?en in der breiten ?ffentlichkeit — Einvernehmen zu erzeugen: Einvernehmen mit der überzeugung, dass unterschiedliche Ethnizit?ten (in denen sich kulturelle Differenzen manifestieren
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:00:35 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:02:04 | 只看該作者
“Fool’s Gold”: Linking Materialism to Persuasion Knowledge Activation and Susceptibility to Embedded(Kap. 2.2.1) sowie von . bei kombinierter Anwendung (Kap. 2.2.2). . der verst?rkten Einbindung von Selbst- und Ko-Regulierung in das Regulierungssystem bilden den Schwerpunkt des daran anschlie?enden Abschnitts (Kap. 2.3), in dem nicht nur . an Selbst- und Ko-Regulierung pr?sentiert werden, sondern
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:04:43 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:23:58 | 只看該作者
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