找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Acceptance and Commitment Therapy bij kinderen en jongeren; Monique Samsen,Janneke de Heus Book 2017 Bohn Stafleu van Loghum 2017 ACT.ACT

[復(fù)制鏈接]
樓主: Neogamist
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:02:22 | 只看該作者
B. Dumoulin,J. Québatte,R. M. Westd. Daarna volgt uitleg over het opstellen van een begeleidingsplan. ‘Creatieve hopeloosheid’ zet de poort open naar verandering. Dit is een belangrijk thema binnen ACT-begeleiding en er zijn verschillende oefeningen die je kunt gebruiken om het te bevorderen.
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:45:26 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 15:43:52 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-030-45943-7Dit hoofdstuk reikt het kind verschillende oefeningen aan die hem helpen bij het overzichtelijk maken van de verschillende informatiestromen en signalen die hij uit zichzelf en de omgeving krijgt. Ook zijn er oefeningen om te leren hoe op deze informatie te reflecteren en hieruit conclusies te trekken en het gedrag erop af te stemmen.
24#
發(fā)表于 2025-3-25 17:06:02 | 只看該作者
Lightweight Azimuth and Equatorial Mounts,In dit hoofdstuk worden oefeningen aangeboden die de begeleidingsprocessen ondersteunen. Hierdoor kun je het effect van oefeningen vergroten of kinderen leren zichzelf te helpen met het onthouden van het doen van de oefeningen. Daarnaast zijn er oefeningen die het effect van de begeleiding beogen vast te houden nadat de begeleiding gestopt is.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:32:54 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:59:33 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 04:49:51 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-83268-0t ACT zes kernprocessen ontwikkeld: Waarden, Toegewijde actie, Contact met huidige moment, Zelf als context, Acceptatie en Defusie. Het model ACT4kids bestaat uit een metaforische en inhoudelijke vertaling van deze processen, te weten: hart, uil, kat, olifant, boom en zelf. Het model vertegenwoordig
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:21:34 | 只看該作者
Stages of Photographic Developmentding van het kind. Veranderingen vinden veelal alleen plaats als in de begeleiding zowel het kind als ook zijn omgeving wordt betrokken. Ouders kunnen hun kind ondersteunen door hem te motiveren, te helpen met de oefeningen thuis, de langetermijndoelen van het kind in het oog te houden en zo mogelij
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:10:17 | 只看該作者
B. Dumoulin,J. Québatte,R. M. Westn verschillende oefeningen voor de intake. Hierin verzamel je informatie over wat het kind tot nu toe heeft meegemaakt, en de situatie en omgeving op dit moment. Je kijkt ook welke ACT4kids-vaardigheden het kind al beheerst en waarin het kind en zijn ouders het liefst verandering zien..Aan de hand v
30#
發(fā)表于 2025-3-26 16:55:28 | 只看該作者
J.-L. Heudier,C. Labeyrie,T. Lavergéitleg over de doelen waarvoor je ze kunt inzetten..In de oefeningen met de boom traint het kind het bewust kunnen sturen van de aandacht en deze te richten op zijn omgeving en de eigen lichamelijke ervaringen. Uiloefeningen leren het kind om de aandacht te richten op gedachten en gevoelens en deze t
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-19 14:47
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
盐池县| 文安县| 全椒县| 晋宁县| 富民县| 永年县| 乐至县| 定安县| 苍溪县| 思南县| 阿坝县| 桦南县| 宁陵县| 改则县| 灵山县| 来凤县| 东乌| 垣曲县| 枣庄市| 连州市| 社旗县| 徐水县| 长兴县| 宁城县| 定结县| 竹山县| 含山县| 乌鲁木齐县| 新兴县| 丹东市| 来宾市| 清涧县| 宝丰县| 勃利县| 金溪县| 珲春市| 丹东市| 思茅市| 颍上县| 东莞市| 六盘水市|