找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: A New Representation of Chinese Learners; Experiences of Chine Yingmei Luo Book 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under

[復制鏈接]
查看: 29496|回復: 38
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:06:47 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
期刊全稱A New Representation of Chinese Learners
期刊簡稱Experiences of Chine
影響因子2023Yingmei Luo
視頻videohttp://file.papertrans.cn/142/141588/141588.mp4
發(fā)行地址Addresses issues of dichotomisation between China and the West in theory and knowledge construction.Provides a new theoretical framework to explore nuances of Chinese learners.Adds a new perspective f
學科分類Cultural Studies and Transdisciplinarity in Education
圖書封面Titlebook: A New Representation of Chinese Learners; Experiences of Chine Yingmei Luo Book 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under
影響因子This book examines Chinese tertiary students‘ experiences of learning English in Sino-Australian programs in China. Using an institutional ethnography, the book examines one well-established Sino-Australian program based at a Chinese university. The book explores the ways that participant students used the Chinese words, tropes and their meanings to describe their English learning experiences with both local Chinese and foreign English teachers.?This book introduces an innovative theoretical framework, “representation theory with a multilingual perspective”, to analyse how Chinese students‘ everyday experiences are constructed and mediated through language, discourse and identity. This framework also highlights graphic examples of how concepts are created in both Chinese and English, and thus serves as a powerful tool for deconstructing dichotomies between China and the West.?The aim of this book is, then, two-fold: to show how a novel theoretical lens can help us to developmore nuanced understandings of Chinese students, and to propose a new methodological and theoretical framework?through which one can challenge the monolingual subjectivity and parochial views of both Chinese and
Pindex Book 2021
The information of publication is updating

書目名稱A New Representation of Chinese Learners影響因子(影響力)




書目名稱A New Representation of Chinese Learners影響因子(影響力)學科排名




書目名稱A New Representation of Chinese Learners網絡公開度




書目名稱A New Representation of Chinese Learners網絡公開度學科排名




書目名稱A New Representation of Chinese Learners被引頻次




書目名稱A New Representation of Chinese Learners被引頻次學科排名




書目名稱A New Representation of Chinese Learners年度引用




書目名稱A New Representation of Chinese Learners年度引用學科排名




書目名稱A New Representation of Chinese Learners讀者反饋




書目名稱A New Representation of Chinese Learners讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:52:24 | 只看該作者
Setting the Scene: The , Program, erhofften Erfolg h?tte stehen k?nnen. Aus diesem Grunde werden die einzelnen Berichte nicht nur isoliert für sich wiedergegeben, sondern — wenn auch nur in knappester Form — in den aus den betreffenden Quellen zu entnehmenden historischen Rahmen eingebettet, oder es wird nach anderen Beweggründen g
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:35:07 | 只看該作者
Foreign Friends, Erfolge meist rasch wieder ausgewiesen wurden. Erst in den sechziger Jahren des 17. Jahrhunderts gelang es ihnen, in Paris Fu? zu fassen und, auch jetzt noch mit Unterbrechungen, ihre Stellung auszubauen. Ihr Repertoire umfa?te zuerst nur regul?re italienische Dramen und improvisierte Kom?dien (com
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:10:23 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:13:39 | 只看該作者
Confined Lively Butterflies,hr. regierte, wei? man Genaueres von lem ?Reich der Mitte“. Unter Lingwang wurde Kong-fu-tse, Confucius, in Kiufu 550 geboren. Er setzte an Stelle der Naturreligion seine Sittenlehren und machte sie auf seinen Fahrten als ?Prediger der Gerechtigkeit“ so volkstümlich, da? sie als Staats-Religion eing
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:04:42 | 只看該作者
,“Making Biscuits or Milkshakes”: Towards More Nuanced Understandings of Chinese Learners, Anschauen des in seiner Wahrheit und Sch?nheit Verstandenen ist das Ziel. Weil das Leben, um dessen Verst?ndnis wir ringen, eine Einheit ist, ist unsere Wissenschaft eine Einheit. Die Sonderung der Disziplinen Philologie, Arch?ologie, Alte Geschichte, Epigraphik, Numismatik, neuerdings auch Papyrol
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:17:21 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:01:07 | 只看該作者
Book 2021this book is, then, two-fold: to show how a novel theoretical lens can help us to developmore nuanced understandings of Chinese students, and to propose a new methodological and theoretical framework?through which one can challenge the monolingual subjectivity and parochial views of both Chinese and
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:19:10 | 只看該作者
Review of Production Economics,y participants in this study reflect norms developed within local social practices. Students’ complex use of Chinese words to describe their English teachers’ pedagogical practices highlights the complicated negotiation process they engage in. Here, language not only produces and exchanges meaning,
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:25:15 | 只看該作者
 關于派博傳思  派博傳思旗下網站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網 吾愛論文網 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網安備110108008328) GMT+8, 2025-10-30 12:32
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
泽普县| 德格县| 景泰县| 含山县| 洛川县| 汝州市| 芜湖县| 南丰县| 象山县| 绍兴市| 壤塘县| 吉安市| 麟游县| 嘉黎县| 汤阴县| 清水河县| 定边县| 新昌县| 万盛区| 丰都县| 郧西县| 运城市| 闵行区| 广昌县| 阳春市| 南木林县| 永州市| 开原市| 东兰县| 高阳县| 盐城市| 东光县| 泸西县| 庆云县| 枣庄市| 梁平县| 禹城市| 长岛县| 乌拉特中旗| 喀喇沁旗| 浦城县|