找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: A Logical Theory of Teaching; Erotetics and Intent C. J. B. MacMillan,James W. Garrison Book 1988 Kluwer Academic Publishers 1988 cognitive

[復制鏈接]
查看: 18118|回復: 47
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:45:51 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
期刊全稱A Logical Theory of Teaching
期刊簡稱Erotetics and Intent
影響因子2023C. J. B. MacMillan,James W. Garrison
視頻videohttp://file.papertrans.cn/142/141360/141360.mp4
學科分類Philosophy and Education
圖書封面Titlebook: A Logical Theory of Teaching; Erotetics and Intent C. J. B. MacMillan,James W. Garrison Book 1988 Kluwer Academic Publishers 1988 cognitive
影響因子happens, how it happens, and why it happens. Our assumption ought to be that this is as true in education as it is in atomic physics. But this leaves many other questions to answer. The crucial ones: What kind of science is proper or appropriate to education? How does it differ from physics? What is wrong with the prevai1~ ing, virtually unopposed research tradition in education? What could or should be done to replace it with a more adequate tradi- tion? What concepts are necessary to describe and explain what we find there? It is in this realm that we find ourselves. Where to start? One place - our place, needless to say - is with one limited but central concept in education, teaching. A long philosophical tradition concerned with the nature of teaching goes back (along with everything else) to Plato, divulging most recent- ly in the work of such philosophers as B. O. Smith, Scheffler, Hirst, Komisar, Green, McClellan, Soltis, Kerr, Fenstermacher, et al. An empirical tradition runs parallelto the philosophers -it has its most notable modern proponents in Gage, the Soars, Berliner, Rosen- shine, but its roots can be traced to the Sophists. These two tradi- tions have been at logge
Pindex Book 1988
The information of publication is updating

書目名稱A Logical Theory of Teaching影響因子(影響力)




書目名稱A Logical Theory of Teaching影響因子(影響力)學科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching網(wǎng)絡公開度




書目名稱A Logical Theory of Teaching網(wǎng)絡公開度學科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching被引頻次




書目名稱A Logical Theory of Teaching被引頻次學科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching年度引用




書目名稱A Logical Theory of Teaching年度引用學科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching讀者反饋




書目名稱A Logical Theory of Teaching讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:30:12 | 只看該作者
A Philosophical Critique of Process-Product Research on Teaching,
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:16:56 | 只看該作者
Introduction: The Intentionalist Manifesto,ich durch t?tiges Wirken, durch konkretes Handeln, durch tats?chliches Anpacken, kurzum durchs Gestalten. Und Führung ist die erste und treibende Kraft, wenn aus Ideen Wirklichkeiten werden. Der Begriff Führung ist damit aufs Engste verbunden mit dem zentralen Begriff des vorliegenden Werks: Perform
地板
發(fā)表于 2025-3-22 04:57:08 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 08:50:34 | 只看該作者
Erotetic Teaching Strategies,g und Integration von M?nnern, z.?B. durch (Mit?)Unternehmerinnen, Erbinnen, Witwen, fanden sich weder Statistiken noch Forschungspublikationen. Und dies bei rund drei Millionen deutschen KMUs (davon 85?% Familienbetriebe). Und 2009 waren es 13.904 gro?e mit über 250 Mitarbeitenden und 131.097 Betri
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:30:30 | 只看該作者
Socratic and Erotetic Teaching,bundenen ?brain drain“ einged?mmt werden kann. Zudem sind h?ufig auf Missverst?ndnis und überraschung basierende Zusammenst??e zwischen Arbeitskr?ften unterschiedlicher Generationen zu beobachten. Für Führungskr?fte stellen diese Diskrepanzen eine ganz besondere Herausforderung dar. Schlie?lich sind
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:28:42 | 只看該作者
Erotetics, Cognitive Psychology and the Process of Problem Solving, die Frage erneut. Sich mit der Zukunft der Führung auseinanderzusetzen hat also etwas Absurdes und die Sinnhaftigkeit der Auseinandersetzung mit dieser Absurdit?t findet sich darin, diese immer wieder anzunehmen. Wie der mythische Sisyphos müssen wir den Stein ?zukünftiger Führung‘ immer wieder den
8#
發(fā)表于 2025-3-23 01:08:41 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:26:09 | 只看該作者
Book 1988 Hirst, Komisar, Green, McClellan, Soltis, Kerr, Fenstermacher, et al. An empirical tradition runs parallelto the philosophers -it has its most notable modern proponents in Gage, the Soars, Berliner, Rosen- shine, but its roots can be traced to the Sophists. These two tradi- tions have been at logge
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:35:27 | 只看該作者
Philosophy and Educationhttp://image.papertrans.cn/a/image/141360.jpg
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-16 02:06
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
七台河市| 名山县| 黑河市| 凯里市| 古丈县| 梅河口市| 泰兴市| 潼南县| 朝阳区| 长宁县| 尉犁县| 景东| 固原市| 中山市| 泸溪县| 安平县| 福贡县| 抚州市| 武邑县| 洪雅县| 赤壁市| 棋牌| 舞钢市| 维西| 邯郸县| 开封县| 宜良县| 科尔| 蒙城县| 兴义市| 芮城县| 枞阳县| 砚山县| 定边县| 隆尧县| 阜城县| 西藏| 八宿县| 马边| 大厂| 山西省|