找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: A Learning Profession?; Teachers and their P Wendy Robinson Book 2014 SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2014 career development.pr

[復(fù)制鏈接]
查看: 18992|回復(fù): 35
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:46:35 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
期刊全稱A Learning Profession?
期刊簡稱Teachers and their P
影響因子2023Wendy Robinson
視頻videohttp://file.papertrans.cn/142/141324/141324.mp4
發(fā)行地址Written by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope
學(xué)科分類Studies in Professional Life and Work
圖書封面Titlebook: A Learning Profession?; Teachers and their P Wendy Robinson Book 2014 SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2014 career development.pr
影響因子This ground-breaking book uncovers a hidden history of the professional develop?ment of serving teachers.Drawing on hitherto unpublished archive material, Wendy Robinson reveals an op?timistic and liberal age of high class conferences in the 1920s and 1930s, in Lon?don hotels and Oxford colleges, free from government control, where teachers from across the country and abroad, gathered for professional, intellectual and cultural ‘refreshment’. The status attached to these occasions was signified by the celebrities who graced them, including royalty, public intellectuals, educational practitioners and politicians. Professor Robinson then shows how post-war training became more instrumental, taken over by the Ministry of Education with its centrally-prescribed advanced courses, and, from 1970, by Local Education Authorities’ invention of ap?parently democratic Teachers’ Centres.This analysis is complemented by face-to-face interviews with teachers and other practitioners once active in professional development. Fascinating, detailed inter?views brilliantly capture teachers’ lived experience of professional development and its influence on their teaching, career development and profess
Pindex Book 2014
The information of publication is updating

書目名稱A Learning Profession?影響因子(影響力)




書目名稱A Learning Profession?影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱A Learning Profession?網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱A Learning Profession?網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱A Learning Profession?被引頻次




書目名稱A Learning Profession?被引頻次學(xué)科排名




書目名稱A Learning Profession?年度引用




書目名稱A Learning Profession?年度引用學(xué)科排名




書目名稱A Learning Profession?讀者反饋




書目名稱A Learning Profession?讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:57:35 | 只看該作者
anhand der Sondenposition, der Beschallungstiefe, der Flu?richtung im untersuchten Gef?? sowie der Str?mungsgeschwindigkeit (übersicht 3.1.2). Im Unterschied zur extrakraniellen Dopplersonographie kann die Flu?geschwindigkeit bei Insonation der gro?en sch?delbasisnahen Arterien des Circulus arterios
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:00:11 | 只看該作者
The Vacation Course 1920–1940chnologische Entwicklung die Anwendungsm?glichkeiten in der Gegenwart ausgeweitet. Die Grenzen der Elektrostimulation sind noch l?ngst nicht erreicht, und selbst die gegenw?rtigen fortschrittlichen Therapien werden uns bald veraltet erscheinen wie die aus der Vergangenheit.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:55:15 | 只看該作者
Special Advanced Courses for Teachers 1945–1960F-basierte Zielsetzung? Stromparameter und deren Wirkungsweisen.? FES bei St?rungen des ZNS, des zweiten Motoneurons, bei Mischtypen und in der Fazialistherapie.? Kombination der FES mit Spiegeltherapie und Botulinumtoxin.Plus:.?Videos zur EMG-getriggerten Mehrkanal-Elektrostimulation!.978-3-662-61704-5978-3-662-61705-2
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:46:22 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:42:26 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:48:51 | 只看該作者
Professional Development and Perceptions of Teacher Professional Identityem ersten Schritt vor allem die somatische Ausschlussdiagnostik im Vordergrund. Anschlie?end ist es von ?u?erster Wichtigkeit, dass der Kindergastroenterologe dem Kind und den Eltern die somatisch harmlose ?tiologie erkl?rt und Therapieans?tze vorstellt. Parallel dazu ist es notwendig, dass auch von
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:12:05 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:05:22 | 只看該作者
Back Matter?nderungen der Korrelation fest, die wir oft als Ausgleich ansehen, also als Kompensation, wenn Disharmonie, d. h. Dekompensation im Bereich des Pathologischen entstanden war, ?hnlich wie wir im Bereich der Norm (Physiologie) das Ineinandergreifen von Organ und Organsystemen in ihrer Wechselwirkung
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:49:46 | 只看該作者
titioners once active in professional development. Fascinating, detailed inter?views brilliantly capture teachers’ lived experience of professional development and its influence on their teaching, career development and profess978-94-6209-572-4
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 03:34
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
巨鹿县| 晋中市| 广南县| 会同县| 广安市| 藁城市| 北宁市| 南昌市| 乃东县| 红安县| 黄山市| 长汀县| 铁岭市| 徐州市| 章丘市| 观塘区| 沙坪坝区| 湖南省| 高邮市| 化德县| 天长市| 马关县| 阳高县| 湖北省| 石楼县| 汨罗市| 黔西| 淮安市| 武陟县| 汉源县| 徐水县| 忻州市| 乳山市| 宣汉县| 普定县| 荥经县| 蒙山县| 汤阴县| 凌海市| 临泽县| 宁德市|