找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014; Ahmed Elbeshlawy Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016 Lars von Trie

[復(fù)制鏈接]
查看: 37144|回復(fù): 43
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:47:34 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014
編輯Ahmed Elbeshlawy
視頻videohttp://file.papertrans.cn/1031/1030138/1030138.mp4
概述Discusses corpus of Trier‘s cinematic production from 1996-2014.Employs Lacanian psychoanalysis and a number of its contemporary exponents such as Slavoj ?i?ek, Todd McGowan and Anna Kornbluh.Question
圖書封面Titlebook: Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014;  Ahmed Elbeshlawy Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016 Lars von Trie
描述This book discusses the figure of Woman in Lars von Trier’s distinctive cinematic productions from 1996 to 2014. It takes the notorious legacy of violence against women in von Trier’s cinema beyond the perceived gender division, elevating the director’s image above being a mere provocateur. By raising fundamental questions about woman, sexuality, and desire, Elbeshlawy shows that Trier’s cinematic Woman is an attempt at creating an image of a genderless subject that is not inhibited by the confines of ideology and culture. But this attempt is perennially ill-fated. And it is this failure that not only fosters viewing enjoyment but also gives the films their political importance, elevating them above both commendations and condemnations of feminist discourse..
出版日期Book 2016
關(guān)鍵詞Lars von Trier; Woman; Pornography; Violence; Breaking the Waves; Idioterne; The Idiots; Dancer in the Dark
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-40639-8
isbn_softcover978-3-319-82143-6
isbn_ebook978-3-319-40639-8
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016
The information of publication is updating

書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014影響因子(影響力)




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014被引頻次




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014年度引用




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014年度引用學(xué)科排名




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014讀者反饋




書目名稱Woman in Lars von Trier’s Cinema, 1996–2014讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:54:28 | 只看該作者
?mung gezogen. Sie ist in den Abbildungen zu den Beispielen in der Regel gestrichelt eingezeichnet, Abb. 3, 5, 9, 14 usw. .. wird im allgemeinen vom Medium durchflossen, ..=?0. Dagegen soll vorausgesetzt werden, da? auf .. keine Reibungskr?fte wirken. Diese Annahme ist keineswegs einschneidend, vere
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:32:45 | 只看該作者
Ahmed Elbeshlawyn. Als die erste vollst?ndige Schicht im Aufbau der euklidischen Ebene erscheint so die affine Ebene, deren beide Grundrelationen, Inzidenz und Anordnung, durch die eingeführten Inzidenz-und Anordnungsaxiome 1.1–1.5, 2.1–2.5 vollst?ndig festgelegt sind. Auf diese Schicht der affinen Ebene wird dann
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:47:50 | 只看該作者
Ahmed Elbeshlawy und für einige in der Praxis besonders relevante Fl?chenlasten L?sungen angegeben. Es wird weiter eingegangen auf die Treffsicherheit der darauf basierenden Prognosen, auf zul?ssige Setzungen bzw. Setzungsunterschiede und konstruktive Ma?nahmen sowie die zeitliche Entwicklung von Setzungen. Kurz an
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:12:38 | 只看該作者
Ahmed Elbeshlawyine Bodenkonstante darstellt. Dem gegenüber stellt das Steifemodulverfahren ein Halbraumverfahren mit Es als ma?geblichem Bodenkennwert dar. Es wird wiederum am einfachen Balken erkl?rt und dem Bettungsmodulverfahren vom Ansatz her und in den Ergebnissen gegenübergestellt. Schlie?lich wird auch auf
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:34:42 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:04:59 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:59:22 | 只看該作者
: Woman as a Proponent of Real Politics,ntrol and calculation. The chapter, therefore, argues that . is a film which perceives itself fundamentally as a lost cause, and only one thing in it stands in defense of that lost cause; the heroine’s final act of spassing—an act which marks the end of . work of mourning over her lost child. Her sp
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:08:25 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:32:39 | 只看該作者
: Woman as an Ideological Cinematic Tool,sexualized America and relates this desexualization to the idea of murder will be revealed. The two main points to be made, however, are, first, that the violence done to America is a violence primarily directed at . America—or even to cinema itself as an American invention—through the figure of . a
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 00:28
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
阳谷县| 巴彦淖尔市| 禄丰县| 旬邑县| 章丘市| 社旗县| 洛扎县| 乐业县| 靖远县| 东源县| 普格县| 罗定市| 余干县| 长汀县| 晋江市| 大洼县| 尼玛县| 当阳市| 邳州市| 洛川县| 洛宁县| 如皋市| 麻阳| 赤水市| 西乌珠穆沁旗| 肇源县| 古丈县| 连山| 沧州市| 灵宝市| 福泉市| 九台市| 龙山县| 保靖县| 当雄县| 邢台市| 依兰县| 依安县| 唐海县| 北票市| 巴林左旗|