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Titlebook: Wer’s glaubt wird selig — oder?; Die Glaubwürdigkeit Gitte Katz Book 2002 Springer Fachmedien Wiesbaden 2002 Arbeit.Emotion.Gesellschaft.G

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:43:43 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Wer’s glaubt wird selig — oder?
副標(biāo)題Die Glaubwürdigkeit
編輯Gitte Katz
視頻videohttp://file.papertrans.cn/1028/1027501/1027501.mp4
概述Wann wirkt ?ko-Werbung?
叢書名稱Studien zur Kommunikationswissenschaft
圖書封面Titlebook: Wer’s glaubt wird selig — oder?; Die Glaubwürdigkeit  Gitte Katz Book 2002 Springer Fachmedien Wiesbaden 2002 Arbeit.Emotion.Gesellschaft.G
描述298 lern. Auch nach zwanzig Jahren ?ko-Vermarktung ist es noch nicht gelungen, die Verbraucher über Produkte und Produktion hinreichend aufzukl?ren. Es herrscht nach wie vor erhebliche Unsicherheit. Hier ist sowohl die Politik als auch die Wirt- schaft gefordert, Abhilfe zu schaffen. Die Politik müsste durch konkreten Vorgaben bei den ?ko-Siegeln und durch das Definieren und Schützen der Begriffe "?ko", "Bio" etc. flir Rechtssicherheit sorgen. Beides müsste der ?ffentlichkeit dann auch bekannt gemacht werden. Wenn sich die Verbraucher auf diese Zeichen verlassen k?nnten, w?ren sie nach eigenen Angaben bereit, mehr ?ko-Produkte zu kaufen. Auch von Seiten der Unternehmen scheint verst?rktes Engagement von N?ten. Wie sich gezeigt hat, wird dem ?ko-Angebot der "normalen" Wirtschaft weitestgehend misstraut. Besonders bei ?ko-Lebensmitteln in den Superm?rkten scheint noch ein erhebliches Defizit zu bestehen, gerade deren eigene ?ko-Marken werden sehr kri- tisch betrachtet. Doch gerade die breite Distribution scheint eine echte Chance flir mehr ?kologischen Konsum zu bieten: der Konsument erspart sich Wege, bekommt normale und ?ko-Produkte unter einem Dach, und die Preise k?nnten durch di
出版日期Book 2002
關(guān)鍵詞Arbeit; Emotion; Gesellschaft; Glaubwürdigkeit; Kommunikation; Konsum; Moderne; Politik; Public Relations; Um
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-97104-3
isbn_softcover978-3-531-13814-5
isbn_ebook978-3-322-97104-3
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2002
The information of publication is updating

書目名稱Wer’s glaubt wird selig — oder?影響因子(影響力)




書目名稱Wer’s glaubt wird selig — oder?影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Wer’s glaubt wird selig — oder?網(wǎng)絡(luò)公開度




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書目名稱Wer’s glaubt wird selig — oder?年度引用




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:56:02 | 只看該作者
Gitte Katzng organizational effectiveness, however, does not end there. Implementation of the best organizational practices replacing the existing inefficient practices is not an easy task. As it is evident from the benchmarking (BM) exercises in Chapter 7, implementation of best practices means restructuring
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:54:51 | 只看該作者
Gitte Katz psychosocial resource and a source of well-being.Offers con.This?open access?book offers a comprehensive view of?the phenomenon of volunteer work: it?examines?motivational?factors and?questions?of corporate organization and the social?environment. In particular,?this?is the first book to present vo
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:29:39 | 只看該作者
Gitte Katza supplier’s capacity to undertake supply relations is carried out by means of a process-based view of the company. It is assumed that effective and integrated processes contribute to a company’s capacity to develop satisfactory relations within the supply chain in which it operates. The assessment
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:37:52 | 只看該作者
Gitte KatzI should like to thank my wife for the very considerable assis- tance she has given me in the writing and production of this book. M. L. H. G. Contents Preface to the Third Edition, Volume Two Page v INTRODUCTION TO VOLUME TWO I Oassification I The IS-electron rule 2 (i) The basis of the I8-electron
6#
發(fā)表于 2025-3-22 12:52:45 | 只看該作者
Gitte Katzof these elements, Table 1. 1 shows that the first ionization energies decrease (though not in a regular way) with increase in size and atomic number, con- sistent with the general increase in metallic character of the elements. Electro- negativity values (which have been the subject of considerable
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:11:33 | 只看該作者
Gitte Katztional regulatory and legislative options for policy and decision makers is presented and discussed in this chapter. The discussion includes the US Antifouling Paint Control Act of 1988 as well as international regulatory policies and practices from the United Kingdom, France, Switzerland, Germany,
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:41:48 | 只看該作者
Gitte Katzry atmospheres and may be responsible that planets with a low gravity like early Mars most likely could never build up a dense atmosphere during the first few 100?Myr after their origin. On the other hand more massive planets such as super-Earths even in orbits within the habitable zone of their hos
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:37:32 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:48:29 | 只看該作者
Gitte Katzst intriguing group of potassium-rich mafic and ultramafic rocks, often including host of exotic mineral assemblages including feldspathoids. Mantle-derived K-rich melts had intrigued most of the founders of Geology and many of the later experts in the field of Igneous Petrology, because they are so
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